Ne poznamo človeka, ki o Vesni ne bi imel mnenja. Vesna je namreč ženska, ki nikogar ne pusti ravnodušnega. Pronicljiva, iskriva, karizmatična. S temi pridevniki je zaznamovala tudi vse svoje vloge v karieri – vlogo novinarke, pisateljice in voditeljice.
Še zlasti so se te njene vrline dobro izrazile med vodenjem pogovorne oddaje Od blizu na RTV Slovenija, v kateri je gostila različne znane ljudi, prav vsakega od njih pa se je s svojo osebnostjo znala dotakniti tako, da ji je ta zaupal vsaj drobce globoko iz svojega notranjega sveta.
Intervjuji Vesne Milek so odlični, kajti Vesna je inteligentna in čustveno inteligentna ženska, ki zna ti svoji lastnosti tudi res dobro unovčiti. Bodisi ko razmišljujoče beseduje in ubeseduje sama bodisi ko je k temu treba navdihniti ali spodbuditi druge. To ji uspeva ne le v pogovorih, temveč tudi s pisano besedo, na primer v številnih člankih in intervjujih za časopisno hišo Delo, pa tudi v bolj leposlovnih stvaritvah, kot sta bila njena romana Kalipso in Če, dnevniški zapisi Ogledala, biografski roman o Borisu Cavazzi (ki je postal nekakšen prvi znanilec trenda biografskih romanov pri nas), junija pa je izšla njena knjiga Pariz: ljubezni iz drugih časov, v katerem raziskuje življenja umetnikov in njihovih muz v mestu, ki je bilo magnet za umetnike z vsega sveta.
Ravnokar je pri Beletrini izšel še njen zgodovinski postmoderni roman Kleopatra: Naj se zgodi, v katerem s hipnotičnim jezikom vstopa v osebnost ene najpomembnejših žensk v zgodovini človeštva.
In če se vrnemo k navdihovanju in spodbujanju drugih, Vesna je bila tudi mentorica Tomaža Miheliča pri pisanju njegovega biografskega romana Novo rojstvo, ki govori o življenju in preobrazbi slovenske transdive Salome.
Nekaj je v Vesni, da učinkuje in vpliva na druge, na vse nas, in to počne tako subtilno, da je skoraj nezaznavno, pa obenem tako silno.