Kar se je začelo kot nedolžen poskus v domači kuhinji leta 2014 s tremi različicami naravnega dezodoranta v obliki kreme, je na koncu zraslo v blagovno znamko naravne kozmetike Nelipot.
Za njen hitri preboj na nakupovalne police po Sloveniji je poskrbela zmaga v projektu Štartaj Slovenija, ki ni pomenila le velike prepoznavnosti, temveč tudi možnost vplivanja na miselnost ljudi, da naravno lahko deluje. Nelipot namreč pooseblja naravo in iz nje črpa navdih za kozmetiko, ki zanesljivo kljubuje vsakdanu ter kožo nežno neguje. Ustanoviteljica znamke Tina Štrubelj kupce tako od začetka spodbuja k razmišljanju, da je pomembno, kaj vnašamo v svoje telo in nanj. Nelipot temelji na trajnosti, zato so razvili lastno embalažo za dezodorant v stiku iz biorazgradljivih materialov. Pri tem so se odločili za mlečnokislinsko plastiko, ki je osnovana na škrobu. Sestavine za izdelke dobivajo od slovenskih in evropskih dobaviteljev in si prizadevajo, da kupujejo lokalno, kjer je le mogoče. Obenem raje uporabljajo krajše roke uporabnosti in spodbujajo porabo izdelkov v celoti. Domišljiji so pustili prosto pot za dober namen tudi z akcijo 10 praznih = 1 poln, s katero spodbujajo kupce k vračanju odpadne embalaže in pri tem beležijo odlične rezultate. Poleg preostalih izdelkov njihovo ponudbo odlikuje tudi Nelipot Otrozhizh, naravna linija kozmetičnih izdelkov za dojenčke od tretjega meseca starosti. Kopalniške police po Sloveniji vse bolj plemenitijo izdelki Nelipot, njihovi uporabniki pa s tem počnejo uslugo sebi in okolju.
Novo na Metroplay: "Materinstvo ti da novo dimenzijo organizacije, produktivnosti in empatije" | Sonja Šmuc