Ena od vidnejših trajnostnih modnih znamk pri nas etično deluje na vseh ravneh svojega poslovanja. Ponuja namreč oblačila, ki so narejena iz okolju in ljudem prijaznih materialov, obenem pa sledi načelom pravične trgovine.
Je izvrstna alternativa hitri modi in je pogosto tista znamka, ki običajnega potrošnika nagovori tako, da ta opravi svoj prvi trajnostni nakup in se začne zanimati za okolju prijazno modo. Znamka pri izdelavi oblačil uporablja ekološke materiale najvišje kakovosti, ki so izdelani v skladu s standardi najbolj strogih certifikatov, kot sta GOTS (Global Organic Textile Standard) in IVN Best. Dodatno težo ji daje certifikat PETA, ki zagotavlja zaščito pravic živali. Vsi kosi so narejeni v Sloveniji, izdeluje pa se jih le po prednaročilu, zato je omogočen tudi večji pregled nad kakovostjo izdelave oblačil. Ustanoviteljico in oblikovalko znamke Tino Logar Bauchmüller odlikuje odličen čut za posluh kupcev, ta odnos pa se kaže tudi v dejstvu, da znamka ponuja možnost izdelave vsakega kosa po telesnih merah njenih strank. Mila.Vert uspešno udejanjanja svojo miselnost v praksi, to pa prepoznajo kupci na različnih koncih sveta, kjer znamka beleži dobro prodajo. To ne preseneča, saj njena oblačila odlikujejo brezčasnost, minimalizem in eleganca v dizajnu. To vzorno modno zgodbo s trajnostno sredico želi njena ekipa v prihodnje razvijati v svojem, počasnejšem ritmu, kar le še dodatno govori o njihovi pristni nameri za pozitivno spremembo v svetu.
Novo na Metroplay: Bojan Cvjetićanin o novem albumu, najbolj osebnih pesmih in kakšen je na domačem kavču