Oglaševalski guru, kot mu pravijo, je bil dolga leta kreativni direktor agencije Pristop, ki je snoval največje tržnokomunikacijske projekte v Sloveniji in širši regiji.
Za svoje oglaševalsko delo je prejel ogromno nagrad in priznanj na uveljavljenih domačih in mednarodnih festivalih, kot so Slovenski oglaševalski festival, Magdalena, Zlati boben, Epica in New York Festivals. Pred kratkim pa se je Aljoša odločil za veliko karierno spremembo in se podal na samostojno pot, na kateri se namerava ukvarjati predvsem s predavanji – za šole, podjetja, dogodke in festivale – ter pisateljevanjem. V tem času je že postal izredno priljubljen predavatelj, ki med drugim sodeluje tudi s Fakulteto za družbene vede pri predmetu Medijski praktikum (Oglaševanje in dizajn). Na prelomnici kariernega življenja je napisal tudi prvo knjigo z naslovom Kako izgoreti, v kateri je zapisal lastno izkušnjo z izgorelostjo in ki je tako rekoč v hipu postala prodajna uspešnica. Aljoša je prav tako redni kolumnist Marketing magazina. Ustvarjalni individualec pa na ljudeh ne pusti vtisa le s svojimi več kot očitnimi uspehi, temveč tudi s povsem dodelanim nastopom, dovršenim stilom in naravno karizmatičnostjo.
Novo na Metroplay: “Lahko si v pižami, dokler je del koreografije” | BRIGITA KRAŠOVEC, ELLE MLADI TALENT 2024