S svojimi kreacijami je navdušila New York, kamor je preselila svojo blagovno znamko in jo preimenovala v Susnyara (ustanovili sta jo skupaj z Lucijo Gubenšek, ki skrbi za poslovni del).
Letošnjo kolekcijo Incognito so med drugim že spoznali ameriška, mehiška in brazilska Elle, Vogue, Vanity Fair, Harpers Bazaar in New York Times ter nekateri stilisti zvezdnikov svetovnega kova, vendar Nina ostaja na realnih (in tudi slovenskih) tleh. Zadnje je pred kratkim dokazala z že drugo linijo kolekcije SNYR, ki je v trgovini Omara na voljo po dostopnih cenah, saj želi naša priznana modna oblikovalka – že več let jo zelo rade nosijo znane Slovenke – visoko modo približati širši množici. Njen navdih so 70. leta, kontrasti in surovi materiali, ženska Susnyara pa je zanimiva oziroma neopredeljiva ter samozavestna – močna in ranljiva hkrati.
Novo na Metroplay: Kako lahko vzdržujemo mišično maso ter preprečimo težave, kot so sarkopenija in osteoporoza?