Corpcore trendu profesionalnih stajlingov vnaša svežino.
Modna scena se je od barvitih in igrivih trendov konec tega leta preusmerila k resnejšemu in skrivnostnejšemu slogu. Estetika corpcore, imenovana tudi businesscore, je najnovejša internetna obsesija, ki elegantnim poslovnim stajlingom doda nekaj posebnega.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
Tako kot mnogi moderni modni hiti, tudi corpcore izvira iz začetka stoletja. Vplivne modne hiše, kot sta Maison Margiela in Prada, so že v poznih devetdesetih začele izzivati meje ponavljajočih se, običajnih korporativnih kosov, kot so svinčnik krila in blazerji. Danes je generacija Z nad to idejo navdušena.
Maison Margiela pomlad/poletje 2024
Glavne karakteristike corpcora so nevtralne in temne barve, profesionalne, a sproščene silhuete, različne teksture v enem kosu/videzu in elegantni dodatki. Trend ulično modo združuje s korporativno in ustvarja šik, samozavestne izglede, na katere prisegajo tudi priznani modni oblikovalci. Znamke, kot so Prada, Bally, Miu Miu in Loewe, so elemente trenda predstavile v svojih kolekcijah za pomlad/poletje 2024, BOSS pa je svojo kampanjo za tekočo sezono celo popolnoma tematsko zasnoval na podlagi na novo definirane profesionalne estetike.
Prada pomlad/poletje 2024
Miu Miu pomlad/poletje 2024
Videz corpcore lahko dosežete tako, da tradicionalna delovna oblačila, kot so svinčnik krila, blazerji in mačje petke, kombinirate s trendovskimi kosi, kot so vpadljiva očala, mini krila in preširoke hlače (ne bojte se jih nositi skupaj!). Tako boste uniformiran vsakodnevni videz posodobili s kančkom modernega eksperimentiranja z retro navdihi.
Fotografije: Ig & Profimedia
Preberite še: Prisegate na klasiko? To praznično sezono malo črno obleko nosimo na drugačen način
Priporočamo tudi: Od Guccija do Zare: V vseh zimskih kolekcijah prevladuje kraljevski žamet. Izbrali smo najlepše kose
Novo na Metroplay: "V vsakem žanru najdeš dobre in slabe pesmi." | Raiven