Modno podkovana manekenka je zvezda nove kampanje znamke, za katero smo mislili, da je vsekakor pozabljena. Vendar se Miss Sixty vrača.
Bella Hadid obvlada vsa področja mode. Manekenka rada preizkuša številne trende, vključuje se v različne projekte in pozira pred objektivom največjih fotografov. Ta kreativni tempo življenja ji ne preprečuje, da bi preizkusila nekaj najbolj modnih videzov. Njen najljubši? Vintidž.
Supermodel se pogosto ozira v modo iz 90-ih / 2000-ih in si prizadeva za ponovno oživitev mnogih pozabljenih kosov. Vsekakor gre za enak postopek, ki ga poskuša izvesti, medtem ko pozira za novo kampanjo ikonične znamke s preloma tisočletja - Miss Sixty.
View this post on Instagram
Obnovljena pozornost modnih trendov izpred dvajsetih let je bila naklonjena ponovnemu rojstvu znamke Miss Sixty, ki je izkoristila priložnost za poustvarjanje popolnega videza deklet iz leta 2001. Bella Hadid, ki se je na področju vintidž mode popolnoma izkazala, je bila izbrana za utelešenje nove estetike znamke v pomladno-poletni kampanji.
View this post on Instagram
Srečanje dveh obdobij
Bella Hadid se zato v vizualnih delih znamke pojavlja kot muza stare šole. Kromiran dekor, tanke obrvi in močan osvetljevalec, vse, kar poustvari vzdušje prejšnjega stoletja. Na modni strani je znamka naredila nekaj novega z nečim starim. In obratno. Nekateri kosi nas spominjajo na razcvet Miss Sixty, zlasti bele kavbojke z visokim pasom ali celo bela majica, zlati uhani ali beli škornji ...
View this post on Instagram
Fotografije: Profimedia
Preberite še: 9 stilskih nasvetov za vse dame z drobno postavo
Priporočamo tudi: Velika selitev ljudstva: obeta se nam podeželska renesansa (raziskuje spletna urednica)
Novo na Metroplay: “Sodelovanje z Rickom Owensom, to je res ogromen dosežek" | Tanja Vidic, Elle modna oblikovalka 2024