7 spletnih butikov vintage mode, ki jih mora poznati vsaka modna navdušenka

17. 5. 2021
Deli
7 spletnih butikov vintage mode, ki jih mora poznati vsaka modna navdušenka (foto: Profimedia)
Profimedia

Oblačila iz druge roke so vodilo modne trajnosti.

Trend vintage oblačil počasi pronica med naše vsakdanje navade. Vzrok za to je nedvomno vedno večja želja po posebnosti in izstopanju ter zavedanje, da z nepremišljenim nakupovanjem neetično narejenih oblačil kot posamezniki dnevno pripomoremo k slabšanju okoljskega zdravja.

Na samem začetku se je ob poplavi informacij, ponudnikov in spletnih butikov težko znajti, predvsem zaradi strahu po slabi kakovosti ali neavtentičnosti oblačil iz druge roke. Predstavljamo sedem preizkušenih spletnih strani, ki na različne načine ponujajo vstop v svet vintage mode.

1. ASOS Marketplace

Mnogim je ta stran priljubljene spletne trgovine še vedno neznana. V nasprotju s stranjo ASOS, ki slovi po novostih, ASOS Marketplace spodbuja ponovno uporabo oblačil in širjenju vintage mode v vsakdan vsakega. Že ime namiguje na princip tržnice, kar je pri obisku spletne strani lahko opaziti - ponudba obsega več samostojnih znamk, ki dihajo in živijo vintage oblačila in spletnemu nakupovanju dodajo občutek domačnosti in povezanosti. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by ASOS Marketplace (@asosmarketplace)

 

2. Vintage Threads

Vintage Threads iz Londona dnevno izbira vintage kose znamk, ki jih vsi poznamo. Njihova prednost je cenovna ugodnost izbranih kosov, s tem pa ovračajo stigmo o precenjenosti kupovanja tovrstnih oblačil. Slovijo po majhnosti in iskreni ter kakovostni izbiri edinstvenih kosov znamk kot so Tommy Hilfiger, Adidas, Ralph Lauren in Champion

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Vintage Threads (@vintagethreads.eu)

 

3. Nuvonu

Nuvonu širi ljubezen do korzetov in ženstvenih kosov iz 20. let 20 stoletja dalje. Slovijo po unikatnih in skrbno izbranih kosih, ki spominjajo na spodje perilo in se trenutni estetiki prilegajo zaradi prikrite seksapilnosti. Nuvonu obožuje tematske izbore, v sklopu petih ali šestih kosov pa novosti na spletni strani predstavljajo enkrat tedensko.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Nuvonu (@nuvonu)

 

4. Depop

Depop poznamo kot platformo za prodajo oblačil, ki jih ne potrebujemo več, ob porastu priljubljenosti retro in vintage mode, pa je Depop postal prodajno mesto za podjetja in posameznike, ki se s tovrstno modo ukvarjajo poklicno. V poplavi številnih ponudnikov smo izbrali naši naljubši prodajalki: Christi's Cupboard in Tanis Vintage

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by CHRISTIE’S CUPBOARD (@christiescupboard)

 

5. Kiko Vintage

Posebnost spletne trgovine Kiko Vintage je ljubezen do starinskega in luksurioznega - posvečajo se namreč iskanju in prodaji vintage kosov in modnih dodatkov priznanih modnih znamk kot so Louis Vuitton, Fendi in Gucci. Avstralska trgovina v takšnih kosih prepozna unikatnost, vsekakor pa gre za trajnostno, edinstveno in cenovno ugodnejšo alternativo kupovanju novih in dražjih kosov priznanih modnih znamk.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by kiko.vintage (@kiko.vintage)

6. Archive The Label

Archive je znamka, ki eksperimentira s strukturiranimi suknjiči - velike, tudi moške suknjiče najraje predelajo v dvodelne komplete krila in skrajšanega suknjiča. Minimalistične komplete predelajo samostojno in ročno, s tem pa spodbujajo ponovno uporabo na videz neuporabnih oblačil, ki bi brez njihove pomoči končale v smeteh. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by ARCHIVE the label (@archive.thelabel)

 

7. Vestiaire Collective

Prodaja in kupovanje luksurioznih modnih kosov zveni vabljivo do spoznanja, da so določeni kosi lahko ponarejeni, kljub temu, da jim na videz ne manjka popolnoma nič. Problema ponaredkov se zaveda platforma Vestiaire Collective, ki se osredotoča na prodajo dizajnerskih izdelkov. Podobno Depopu tako omogoča posameznikom, da svojim manj zaželjenim kosom ponudijo novo življenje, pred tem pa Vestiaire potrdi avtentičnost izdelka. Poleg tega svojo misijo o omejitvi pretiranega potrošništva potrjujejo s sodelovanji z znanimi znamkami kot sta Mulberry in Alexander McQueen, s katerimi raziskujejo nove načine ponovne uporabe oblačil.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Vestiaire Collective (@vestiaireco)

Fotografije: Profimedia in Instagram

Preberite še: 11 črnih poletnih oblek, ki niso niti malo dolgočasne

Priporočamo tudi: Kaia Gerber je napovedala nov trend superg, ki smo jih nosile kot najstnice

Novo na Metroplay: “Sodelovanje z Rickom Owensom, to je res ogromen dosežek" | Tanja Vidic, Elle modna oblikovalka 2024