Dvajsetminutna predstavitev kolekcije na modni pisti je produkt večmesečnega dela raznovrstnih umetnikov.
Uspešno izvedena modna revija zahteva mesece tako kreativnih kot tudi tehničnih predpriprav. Združuje trud raznovrstnih umetnikov od dizajnerjev pa do grafičnih oblikovalcev. Za uspešno izpeljane modne revije je v veliki meri odgovorno sodelovanje med dizajnerji in producenti modnih revij, ki morajo poskrbeti za njene sledeče aspekte.
Proračun
Pred začtkom načrtovanja modne revije je potrebno razjasniti kolikšen je razpoložljiv proračun ter od kod bodo pridobljena sredstva.
Oblačila in tema
Najpomembnejši del modne revije je njena celostna vizualna podoba, ki temelji na predstavljenih oblačilih in izbrani temi. Kreativa je tu ključnega pomena. Ta faza vključuje raziskovanje različnih modnih možnosti, ki jih ponuajo kombinacije posameznih kosov ter dodatkov in povezovanje individualnih videzov v smiselno estetično zgodbo. Mnogi dizajnerji za svoje modne revije celo napišejo scenarije in vanje vključijo do 70 različnih kreacij.
Kreativna ekipa
Za pripravo ene modne revije je potrebno sodelovanje ekspertov iz vseh podvej modne industrije, zato je že v zgodnjih fazah ustvarjanja modne revije pomembno sestaviti kreativno ekipo. Dizajnerji, scenografi, makeup umetniki, frizerji, grafični oblikovalci, koreografi, producenti in tonski mojstri so le del dolge verige ustvarjalcev modnega dogodka.
Produkcija in atmosfera
Izbrano temo nadgradi specifična atmosfera, ki bo dogodku dodala še več karakterja in zaokrožila show. Med elemente prekeo katerih dizajnerji v nas vzbudijo željene občutke sodijo izbira glasbe, osvetljava, postavitev odra in samo prizorišče.
Prizorišče
Prizorišče lahko oživi kreativno vizijo dizajnerja in določi generalno vzdušje modne revije. Možnosti so praktično neomejene; modno revijo se lahko izvede povsod in na tisoč načinov. Vloga prizorišča je, da komplementira predstavljena oblačila, ujame občutek, ki ga ta vzbudijo v ljudeh in paše v zgodbo, zasnovano okoli kolekcije.
Modeli
Izbira pravih modelov, ki bodo tako individualno kot kolektivno avtentično prikazali dušo kolekcije, je še en nepogrešljiv člen v procesu priprave modne revije. Dizajnerji si želijo, da tako vizualna podoba kot tudi osebnost modela še bolj poudarita esenco predstavljenih kosov.
Marketing
Modne znamke morajo za promocijo svojih modnih revij razviti premišljeno marketinško strategijo. Velike modne hiše, ki imajo vsako leto zagotovljeno mesto na tednih mode, njihove modne revije pa so ekskluzivne, to lahko počnejo na bolj umetniško svobodne in avantgardne načine. Manjše znamke pa se morajo pri tem posluževati bolj klasičnih oglaševalskih metod kot so promocijski posterji, oglasni panoji in ustvarjen dogodek na socialnih omrežjih.
Pripravila Lara Lovrič
Fotografije: Profimedia
Preberite še: Slavna mama, slavna hči: 6 ikoničnih tandemov, ki dokazujejo, da jabolko ne pade daleč od drevesa
Priporočamo tudi: Zakaj ženske ne glede na življenjsko obdobje prav za vsako stvar najprej pokličemo svojo mamo? Odgovore išče spletna urednica Manca, ki je s svojo mamo stalno na vezi
Novo na Metroplay: Bojan Cvjetićanin o novem albumu, najbolj osebnih pesmih in kakšen je na domačem kavču