Generacija Z je podlegla preppy privlačnosti torb Longchamp.
Kate Middleton ima številne stilske značilnosti, a ena je ostala nespremenjena že od njene mladosti: torbica Le Pliage znamke Longchamp. Na univerzi St Andrews leta 2005 je valižanska princesa nosila rjavo različico z usnjenimi ročaji, ki se je kot mejnik preppy mode iz 2000-ih nedavno ponovno pojavila v filmu Saltburn in zadnji sezoni serije The Crown. Ta slog se odmika od estetike, ki je vladala na univerzah, z obnošenimi usnjenimi gležnjarji in rumenimi silikonskimi zapestnicami Livestrong.
Preberite še:
- Moški, ki najbolje razumejo ženske, so rojeni v teh 6 znamenjih
- 5 najbolj šik trendov kril te jeseni, zaradi katerih boste pozabili na svoje najljubše kavbojke
Morda je valižanska princesa opustila škornje Ugg in tanke šale iz 2000-ih, vendar jo boste še vedno videli s to torbico. Torbica Pliage pa ni le princesina najljubša. Alexa Chung jo je nosila v obdobju Indie Sleaze. Bila je celo na čelu kampanje znamke za pomlad-poletje 2014.
Torba Pliage ostaja ena najbolje prodajanih in najbolj priljubljenih torbic na svetu (vidite jo na vsakem letališkem terminalu, v vsaki pisarni in telovadnici). Čeprav je njena povezava s kraljevsko družino zmanjšala njeno kul noto, se ta torbica iz najlona že nekaj časa vrača med generacijo Z. S "Longchamp Pliage" je trenutno povezanih 41,2 milijona objav na platformi. To je več kot pri adidas Gazelles.
Ta demografski premik vpliva na prodajo, saj je znamka januarja sporočila, da je zabeležila 44-odstotno medletno povečanje, Longchamp pa je leta 2023 dosegel nov prodajni rekord. Nič čudnega, saj so številne Netflixove zvezde oboževalci in prijatelji znamke Longchamp. Ekipa za trženje ne skriva, da izkorišča vpliv Netflixa in neomajno privlačnost pariškega sloga, saj je bila v seriji Emily in Paris predstavljena torbica Longchamp, ki jo je Lily Collins izbrala v različici bleščeče rumene mreže.
Longchamp je še vedno privlačen za vse generacije. Princesa Anne je oboževalka znamke Pliage. Julia Roberts je bila opažena s torbico Box-Trot, medtem ko so bili nedavno s torbico Longchamp opaženi Joe Locke, Ncuti Gatwa, Mia Regan, Suki Waterhouse in Elle Fanning. Vse to priča o klasičnosti in brezčasnosti Longchampovih modelov ter njihovi cenovni dostopnosti (nižji kot pri večini luksuznih pariških znamk dodatkov).
Le Pliage Original
Le Pliage, ki je bila predstavljena leta 1993, je praktična torba iz pralne najlonske tkanine, ki jo je mogoče zložiti v štirih preprostih korakih. Oblikovalec Philippe Cassegrain se je pri oblikovanju torbe zgledoval po japonski umetnosti zgibanja papirja, origamiju.
Torba je še posebej praktična: v njej je mogoče nositi prenosni računalnik, športno opremo in jo je mogoče zložiti in spraviti v kovček. Vanjo lahko spravite veliko stvari, njeno reciklirano poliamidno tkanino pa lahko čistite z vodo. Ponudba je zdaj zelo obsežna in vključuje vse možne velikosti in barve.
Blagovna znamka redno sodeluje z umetniki, da bi predstavila nove modele. Čeprav je že tri desetletja najbolje prodajana torbica podjetja, je eksplozija vsebine TikTok Pliage v zadnjih dveh letih pripomogla k še večji prodaji (zlasti torbice Pliage). V indeksu Lyst za drugo četrtletje leta 2023 je bila torbica uvrščena na deveto mesto najbolj priljubljenih izdelkov, pri čemer se je v tem obdobju povečala za 56 %.
Novo na Metroplay: "Materinstvo ti da novo dimenzijo organizacije, produktivnosti in empatije" | Sonja Šmuc