Preprosta bela majica je stvar preteklosti - zdaj je čas za novo različico - s sporočilom!
Majica s sporočilom, ki je očitni dodatek za prikazovanje oglaševalskih ali celo političnih sporočil, se zadnja leta vrača na prizorišče in vsakemu videzu doda pridih domišljije. Že lani so z njimi navduševale Hailey Bieber in Jennifer Lopez, to sezono pa se je v enem najbolj vročih stajlingov, ki je hkrati tudi delil mnenja modnih poznavalcev, pojavila španska pevka Rosalia. Majico s potiskom je kombinirala z voluminoznim belim krilom in, ja, prav vidite, nogometnimi čevlji.

View this post on Instagram
T-majica s sporočilom se to poletje vrača
Medtem ko v modnem svetu divja povratek v 2000. leta, modni svet izkorišča nov vintage trend: bela majica je out, njena različica s sporočilom ali logotipom pa je in. Najboljši primer je model Victorie Beckham. V mini seriji o njenem možu Davidu Beckhamu, ki si jo je mogoče ogledati na Netflixu, je zlasti en prizor, v katerem oblikovalka (na moževo pobudo) prizna, da jo je oče v sedemdesetih letih prejšnjega stoletja v šolo vozil v Rolls-Royceu, povzročil precej razburjenja.
Victoria Beckham se je zaradi ostrih kritik odzvala s predstavitvijo majice z napisom"My dad had a Rolls-Royce" (Moj oče je imel Rolls-Royce), ki je bila razprodana v nekaj urah. Že leta 2017 se je svojim kritikom, ki so ji očitali, da se nikoli ne smeje, odzvala z drugim modelom, na katerem je imela vtetoviran stavek "Moda mi je ukradla nasmeh ". Moda je vsekakor način, kako sporočiti svoje razpoloženje.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram