Preprosta bela majica je stvar preteklosti, zdaj je čas za novo različico s sporočilom (ali logotipom).
Majica s sporočilom, ki je očitni dodatek za prikazovanje oglaševalskih ali celo političnih sporočil, se to poletje vrača in vsakemu videzu doda pridih domišljije. Po vzoru Hailey Bieber in Jennifer Lopez so to sezono bolj modne kot kdaj koli prej.
View this post on Instagram
T-majica s sporočilom se to poletje vrača
Medtem ko v modnem svetu divja povratek v 2000. leta, modni svet izkorišča nov vintage trend: bela majica je out, njena različica s sporočilom ali logotipom pa je in. Najboljši primer je najnovejši model Victorie Beckham. V mini seriji o njenem možu Davidu Beckhamu, ki si jo je mogoče ogledati na Netflixu, je zlasti en prizor, v katerem oblikovalka (na moževo pobudo) prizna, da jo je oče v sedemdesetih letih prejšnjega stoletja v šolo vozil v Rolls-Royceu, povzročil precej razburjenja.
Victoria Beckham se je zaradi ostrih kritik odzvala s predstavitvijo majice z napisom"My dad had a Rolls-Royce" (Moj oče je imel Rolls-Royce), ki je bila razprodana v nekaj urah. Že leta 2017 se je svojim kritikom, ki so ji očitali, da se nikoli ne smeje, odzvala z drugim modelom, na katerem je imela vtetoviran stavek "Moda mi je ukradla nasmeh ". Moda je vsekakor način, kako sporočiti svoje razpoloženje.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
Fotografije: Profimedia
Preberite še: Fotografija Meg Ryan iz 90-ih? Ne, izpred nekaj dni! Če pozimi obožujete kombinacijo kameljega plašča in črnega stajlinga, je ta poletna različica kot nalašč vas!
Priporočamo tudi: Posesivni in zelo temperamentni: Posamezniki, rojeni v teh treh horoskopskih znamenjih, ne morejo nadzorovati svojega temnega značaja
Novo na Metroplay: Bojan Cvjetićanin o novem albumu, najbolj osebnih pesmih in kakšen je na domačem kavču