Pozabite na perle, to jesen je v modi najbolj nor trend nakita, prihaja pa naravnost iz 18. stoletja

2. 9. 2024
Pozabite na perle, to jesen je v modi najbolj nor trend nakita, prihaja pa naravnost iz 18. stoletja (foto: Profimedia)
Profimedia

To jesen stavimo na prstan z uro kot draguljarjevem najdragocenejšem zakladu.

Blagovne znamke vedno iščejo nepričakovan preobrat v svojih kreacijah, da bi okrepile večno novost, ki pritegne pozornost njihovih strank. Področje nakita in bižuterije je popolnoma raziskano, dokler se ne pojavi nepričakovan trend, ki je kot nalašč za tiste, ki želijo preseči trend.

Preberite še:

Maja je časopis WWD kot eno najbolj odmevnih vrnitev leta 2024 navedel prstan z uro. Dejstvo, da je ta kos zdaj mogoče najti v spletnih trgovinah Zara ali Parfois, je dokončna potrditev njegovega razcveta: nosijo se majhni dodatki, ki svoj kovinski trak zmanjšajo na velikost prsta in ga okronajo z majhno številčnico, na kateri lahko preberete čas.

"Resnično zanimivo je, da prstane z uro ne sprejemajo zbiratelji ur ali tipična skupnost, obsedena z urami," pravi Ashley Davis, direktorica nakita platforme Wrist Aficionado. "Gre bolj za potrošnike, ki jih zanima rušenje modnih norm ali pa jih zanima samo novost, da imajo uro, ki ni zapestna."

Znani rek, da je bilo že vse izumljeno, lahko uporabimo tudi za ta zanimiv hibridni trend. Da, obroček za uro ni ravno nov in čeprav je težko najti informacije, njegovi začetki segajo v 18. stoletje. Avkcijske hiše so najboljši način za sledenje različnim modelom skozi zgodovino.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by 🗝Evie georgianjewelry (@antiqueanimaljewelry)

Zagotovo so ostanek takratnih nakitnih trendov: emajliranje in diamanti so nekatere podrobnosti, ki sta jih Leroy ali Jaeger LeCoultre vključila v modele iz začetka 19. stoletja ali obdobja Belle Époque. Modeli iz 19. stoletja ali Belle Époque. V Christie's ali Sotheby's je najlažje najti urne prstane iz petdesetih let 20. stoletja, s tistimi čistejšimi, bolj poudarjenimi linijami. Seveda so obstajale možnosti za vse okuse. Prstane je bilo mogoče najti z vidno številčnico, v različnih oblikah in celo intarzirane s kamni, kot je citrin. Simulirali so tudi popolne prstane, ki so ob dvigu zgornjega dela razkrili notranjost ure. Tako so oblikovale hiše, kot sta Rolex s prstanom v obliki signeta ali Le Coultre s prstanom v obliki piramide.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Yvonne Leon (@leonyvonne)

Na današnjem trgu je podjetje Fossil zdaj eden od nespornih vodilnih proizvajalcev prstanov z uro. Uradno jih je predstavil leta 2019 in od takrat so postali eden od značilnih modelov znamke, ki se prilagaja tudi ustvarjalnim sodelovanjem. Digits je še eno podjetje, specializirano za to vrsto dodatkov, prav tako z vintage kosi iz 80. do 90. let prejšnjega stoletja. Pri Yvonne Leon postane prstan z uro pristen kos visokega nakita: s cenami od 12.000 do 19.000 evrov je francosko podjetje predstavilo dva modela iz 18-karatnega zlata z vdelanimi diamanti, ki predstavljata popolno združitev med občutljivostjo prstana in natančnostjo ure.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by BREDA Watches (@bredastudio)

Blagovna znamka Breda, ki je uro z zapestja prenesla na druge dele telesa, kot je vrat (v obliki chokerja), je leta 2023 sodelovala z drugo blagovno znamko, Dalmata, in predstavila par obročkov v dveh različnih tonih, ki so že razprodani.

Pozabite na perle, to jesen je v modi najbolj nor trend nakita, prihaja pa naravnost iz 18. stoletja
promocijsko gradivo

Zara, 15, 95 evrov

Pozabite na perle, to jesen je v modi najbolj nor trend nakita, prihaja pa naravnost iz 18. stoletja
promocijsko gradivo

Parfois, 22, 99 evrov

Pozabite na perle, to jesen je v modi najbolj nor trend nakita, prihaja pa naravnost iz 18. stoletja
promocijsko gradivo

Fossil, 129 evrov

Napovedujemo: Prihaja priljubljena 7. Cosmo konferenca z naslovom: "(Za)štekaj svoje telo"

Novo na Metroplay: "Po srcu sem rokerica." - Nina Strnad | Elle podkast