Barva je nov logotip: Modne hiše se zdaj označujejo s pomočjo učinkovitih odtenkov

16. 4. 2023
Deli
Barva je nov logotip: Modne hiše se zdaj označujejo s pomočjo učinkovitih odtenkov (foto: Profimedia)
Profimedia

Ob omembi Valentinove roza je modnim poznavalcem vse jasno. Ta modna hiša je svoje roza kreacije zaznamovala v prepoznavnem odtenku, do te mere, da ima roza obleka z Valentinovim podpisom kultni status.

Pred kratkim so se vrgli v roza barvo. Njihova kolekcija jesen/zima 2022 je postavila nasproti dve kontrastni barvi, črno in tako imenovano vročo rožnato. Odtenek slednjega, katerega uradno ime je Pink PP, je nastal kot plod sodelovanja med Pierpaolom Picciolijem, kreativnim direktorjem modne hiše Valentino, in znamenitim barvnim inštitutom Pantone.

"Roza kot manifestacija nezavednega in osvoboditev od potrebe po realizmu. Kopičenje rožnatih elementov odpravi vizualni šok in na površje prinese edinstven značaj osebe, izražen skozi obraz in oči," so svojo revijo opisali pri modni hiši in poudarili vpadljivo barvo.

Po zaslugi te modne revije je roza zdaj prepoznavno njihova, tako rekoč čez noč neločljivo povezana z njihovo znamko in estetiko.

Valentino ni edina modna hiša, ki v zadnjih letih goji koncept barvnega znamčenja. Bottega zelena je ime za fantastičen in svetel odtenek zelene, ki ga je nekdanji kreativni direktor Daniel Lee predstavil v svojih kolekcijah.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by BOTTEGA VENETA (@bottega._.veneta)

V samo treh letih na čelu modne hiše je Lee s svojim dizajnom in idejami Bottega Veneta spremenil v vabo za trendseterke, ki se preprosto niso mogle upreti njegovim živahnim kosom. Bottega zelena je v polnem sijaju prišla v ospredje v kolekciji pomlad/poletje 2021.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Bottega Veneta (@bottegavenetaworld)

Hiša luksuznega nakita Tiffany & Co. leta 2001 je inštitut Pantone prosila, naj standardizira njihov značilni odtenek modre, ki so ga na koncu poimenovali "1837 Blue", po letu ustanovitve Tiffanyja.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Tiffany & Co. (@tiffanyandco)

In zgodovina oranžne Hermès je dolga. V paleti njihovih odtenkov je označena s številko 93, znotraj modne hiše pa se imenuje Orange H ali Classic Orange. Danes kupci vse svoje izdelke prejmejo v škatlah te barve, ki so sčasoma postale pravi simbol luksuza.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Hermès (@hermes)

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Hermès (@hermes)

Jasno je, da so se barve izkazale za zelo funkcionalno sredstvo znamčenja in prav zato se modne hiše vse bolj obračajo nanje in s svojih kosov postopoma brišejo logotipe.

Fotografije: Profimedia

Preberite še: To je vse, kar bomo to sezono nosili pod suknjiči: Ta kombinacija je kot nalašč za pomlad

Priporočamo tudi: Kombinacija s supergami, ki marsikomu ni po okusu, a jo Blake Lively odlično nosi

Novo na Metroplay: "Materinstvo ti da novo dimenzijo organizacije, produktivnosti in empatije" | Sonja Šmuc