Priznana britanska oblikovalka Stella McCartney in adidas sta v sezoni pomlad-poletje 2015 predstavila novo blagovno znamko športnih oblačil adidas StellaSport, ki je namenjena energičnim in aktivnim ženskam.
Neločljivi dvojec je v novem modnem podvigu združil zmogljivo športno tehnologijo in udarne modne trende ter ponudil dizajnerska oblačila po dostopnejših cenah. Nova znamka izstopa zaradi eksplozivnih barv, svežih potiskov in drznih oblik, primerna pa je tako za najbolj intenzivne športne vadbe kot tudi za sproščene sprehode po mestu.
Ob lansiranju nove blagovne znamke je Stella McCartney poudarila: »Adidas StellaSport dekle je mlado, modno in živahno. Ne boji si izraziti svoje edinstvenosti in rado izstopa iz povprečja.«
Kolekcija pomlad-poletje 2015, ki je tudi že na naših trgovskih policah, združuje oblačila, obutev in dodatke. Športne majice brez rokavov, modrčki in pajkice so izdelani s pomočjo inovativne tehnologije climaliteTM, ki omogoča hitrejše sušenje ter tako zagotavlja popolno udobje, primerno za vsakodnevno rabo.
Kolekcija vsebuje tudi obutev, opremljeno s posebno mrežico na zgornjem delu, ki omogoča učinkovito prezračevanje in številne športne dodatke, kot so kapa s ščitkom, visoke in nizke nogavice ter pisani nahrbtniki.
Izdelki so pri nas na voljo v adidas shopu v ljubljanskem Cityparku, v adidas shopu v Citycentru Celje, v Prvi ligi in Intersportu.
Novo na Metroplay: Bojan Cvjetićanin o novem albumu, najbolj osebnih pesmih in kakšen je na domačem kavču