Visoka moda se sreča z virtualno fantazijo v H&M-ovi najnovejši kolekciji Innovation story

21. 11. 2022
Visoka moda se sreča z virtualno fantazijo v H&M-ovi najnovejši kolekciji Innovation story (foto: promocijsko gradivo)
promocijsko gradivo

H&M s ponosom predstavlja našo najnovejšo kolekcijo, kot del Innovation Stories, ki je v resnici jedro naše trajnostne misije – mesto, kjer lahko preizkušamo ideje in inovacije ter širimo meje med resničnostjo in virtualnim svetom. Kolekcija 'Innovation Metaverse Design Story' bo na voljo na hm.com od 8. decembra. 

"Virtualna dimenzija mode ustvarja vznemirljive prihodnje priložnosti za H&M, kar nam omogoča, da ustvarimo živahne, drzne in predvsem drugačne virtualne delčke, ki spadajo v naše fizične kolekcije. Poleg neskončnih ustvarjalnih možnosti nam omogoča tudi to, da predlagamo bolj trajnostno in vključujočo modno vizijo, do katere lahko dostopa vsak, kjerkoli na svetu," pravi Ann-Sofie Johansson, kreativna svetovalka pri H&M.

Kapsulna kolekcija, ki jemlje navdih v poglobljenem metaverzumu in otipljivi lepoti fizičnega sveta, vabi k samo-izražanju in raziskuje trajnost v treh razsežnostih. Prva vključuje izstopajoče modne kombinacije za ženske in moške ter vrsto modnih dodatkov, oblikovanih z mislijo na krožnost. Druga vključuje naš program izposoje v izbranih prodajalnah H&M. Potem je pa tu še tretja razsežnost, ki vključuje digitalne modne kombinacije, ki so jih sooblikovali in izdelali H&M ter Inštitut za digitalno modo, digitalni atelje in thinktank s sedežem v Londonu. 

Ready-to-Wear kolekcija

Kolekcija 'Innovation Metaverse Design Story' je res čudovita kapsulna kolekcija izstopajočih kosov za ženske in moške, ki so zasnovani tako, da povrnejo veselje do oblačenja in pri tem obnorijo družbena omrežja! Za ženske je v središču pozornosti neonsko rumena obleka s steznikom in dramatičnim krilom iz tila. Za moške, oversized črna vezena bomber jakna. Pri modnih dodatkih so pri ženskah v ospredju spiralasti sandali, medtem ko futuristični nakit za moške in ženske jemlje iztočnice iz tekoče kovine, ki izgleda, kot da so jo zajeli piksli. Stil več-je-več je podpisan s strani Ibrahima Kamara, kreativnega svetovalca za ta projekt.    

Inovacije

Krožnost je ključni poudarek kolekcije. Več kosov vsebuje reciklirana poliestrska vlakna, ki so v celoti izdelana iz starih oblačil in tekstilnih odpadkov, zbranih v sodelovanju s H&M-ovim programom zbiranja oblačil in tekstila v prodajalnah. Ena od oblek v kolekciji je bila izdelana s postopkom krojenja brez odpadkov. Inovativni materiali, vključno z REPREVE® Our Ocean™, recikliranim poliestrom iz plastičnih steklenic, vezanih na ocean, sestavljajo plašč in jakno iz umetnega krzna. Po letih razvoja 100 % reciklirane bleščice iz odpadnih plastičnih steklenic krasijo dve obleki, par pajkic in set blazerja in krila. 

Digitalna kolekcija

Pet filtrov razširjene resničnosti, dostopnih prek aplikacije H&M, dopolnjuje kolekcijo Innovation Metaverse Design Story. AR modni filtri, zasnovani v sodelovanju z Inštitutom za digitalno modo, ki jih poganja Snapchat, omogočajo virtualno preizkušanje, neopazno združevanje fizičnega in digitalnega sveta ter kupcem omogočajo, da se izrazijo tako v realnem svetu kot na spletu.

"Na Inštitutu za digitalno modo smo navdušeni nad sodelovanjem s H&M na digitalni kolekciji, ki premika meje mode, kot jo poznamo danes, kjer se osvobaja fizičnih omejitev za vstop v  čisto kreativnost. Ta digitalna oblačila so primerna za vsako telo, segajo onkraj letnih časov, spola in realnosti, ter nam obenem pomagajo razmisliti o planetu," pravita Leanne Elliott Young in Cattytay, soustanoviteljici Inštituta za digitalno modo.

Fotografije: Promocijsko gradivo

Novo na Metroplay: Vloga sodobne ženske | Urška Draž in Sonja Šmuc