Modna revija Victoria's Secret je letos uradno odpovedana

22. 11. 2019
Deli
Modna revija Victoria's Secret je letos uradno odpovedana (foto: Profimedia)
Profimedia

Modna revija z ikoničnim spodnjim perilom Victoria's Secret je letos odpovedana.

Sedaj je uradno, vsakoletnega šova Victoria's Secret letos ne bo. Modna znamka se je za ta korak odločila, saj želijo marketing razviti v drugo smer. "Moda je posel sprememb in tudi mi se moramo spreminjati in razvijati," je poudaril CFO Stuart Burgdoerfer.  

Shanina Shaik je že poleti modno javnost šokirala z naznanilom, da modne revije Victoria's Secret letos žal ne bo in s tem razočarala mnoge ljubitelje priljubljene znamke spodnjega perila. 

Shanini modna pista ni tuja.

Od leta 2014 se je sprehodila po modnih stezah svetovno znanih blagovnih znamk.

"Na žalost se modna revija Victoria's Secret letos ne bo odvila," je povedala za avstralski časnik The Daily Telegraph. "To je nekaj, česar nisem vajena, ker vsako leto ob tem času treniram kot angelček. A prepričana sem, da se bo v prihodnosti še kaj zgodilo."

Dodala je: "Prepričana sem, da poskušajo razvijati blagovno znamko in iščejo nove načine, kako narediti modno revijo, saj je to najboljša revija na svetu."

Brez dvoma modna revija Victoria's Secret še naprej ustvarja pop-kulturo po vsem svetu. Le lani so se po njeni pisti, ki bila oder mnogim nadarjenim umetnikom, kot so Shawn Mendes, Rita Ora, Lady Gaga in The Weeknd, sprehodile najbolj zaželene manekenke, kot so Bella Hadid, Kendall Jenner, Behati Prinsloo, Gigi Hadid in Adriana Lima.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Gigi Hadid (@gigihadid) on

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by 🦋 (@bellahadid) on

Toda kljub vsem prepoznavnim imenom in čudovitim kreacijam je New York Times pred kratkim poročal, da se oddaja ne bo več predvajala na omrežni televiziji.

Victoria's Secret napoveduje spremembe.

Tudi pri Victoria's Secret so se odločili, da bodo ponovno razmislili o tradicionalni modni reviji in se strinjajo, da v prihodnosti omrežna televizija za to ni več primerna. "V letu 2019 in naprej se osredotočamo na razvijanje vznemirljivih in dinamičnih vsebin ter nove vrste dogodkov, ki jih kupcem ponujamo na različnih platformah in na načine, ki bodo potkali meje mode v globalni digitalni dobi. "

Victoria's Secret ostaja priljubljeno luskuzno perilo v mnogih garderobah potrošnikov. Poleg nedrčka in hlačk je podjetje doeglo ogromen uspeh tudi pri spalni kolekcij, kopalkah in lepotnih izdelkih, vsekakor lahko v prihodnjih letih pričakujemo spremembe.

Fotografije: Profimedia, Instagram

Preberite še: Amal Clooney je v Italiji žarela v tej prelepi obleki

Priporočamo tudi: 6 spletnih trgovin z luksuzno modo, ki dostavljajo v Slovenijo

Novo na Metroplay: Kako lahko vzdržujemo mišično maso ter preprečimo težave, kot so sarkopenija in osteoporoza?