V središču poetične kolekcije Magde Butrym za H&M je vrtnica – simbol njenega prepoznavnega estetskega sloga. Ob lansiranju te težko pričakovane kolekcije sta Magda in H&M ikonično prizorišče One Hanson Place v Brooklynu preobrazila v cvetlično pravljično deželo.
V iskrivem večeru, prežetem s poezijo in vonjem vrtnic, je modni svet doživel predpremierno razkritje težko pričakovane kolekcije Magda Butrym x H&M. Ikonični One Hanson Place v Brooklynu se je za en večer preobrazil v pravljično cvetlično deželo, kjer so se zvezdnice, umetnice in modne muze sprehajale med bujnimi instalacijami, srkale koktajle z esenco vrtnic in s svojimi stajlingi razkrivale bistvo kolekcije – sodobno romantiko, ki diha s silhuetami žensk.
Vrtnica, osrednji motiv kolekcije, je simbol identitete oblikovalke Magde Butrym, ki tudi v sodelovanju z eno največjih modnih verig ostaja zvesta svoji estetiki: ženstvenost, moč in nežnost prepleteni v vsakem detajlu. Magdin slovanski duh je zaznati v teksturah, volančkih in strukturiranih krojih, ki delujejo kot poklon zgodovini, hkrati pa vstopajo v sodobno garderobo z odločnostjo in slogovno drznostjo.
Dogodek ni bil običajna modna revija. Kolekcija je zaživela na izbranih gostjah, med katerimi so blestele Iris Law v ognjeno rdeči obleki z vrtničnimi popki, Nara Smith v mini obleki, sestavljeni kot šopek, Irina Shayk v elegantni črni poslovni kombinaciji in Chloë Sevigny v obleki z ikoničnim vrtničnim potiskom. Vsaka izmed njih je kolekcijo interpretirala po svoje – kot izraz svoje individualnosti, kot odgovor na nežno, a neukrotljivo energijo, ki jo Butrymova vtke v vsako nit.
Večer je glasbeno obarval nastop Charlotte Lawrence in Kelele, s prefinjenim DJ setom pa sta atmosfero podčrtali Soo Joo in Fifi. Modni navdihi niso prihajali zgolj s piste, temveč so jih utelešale ženske v občinstvu – Gabbriette, Giulia De Lellis, Ana Rujas in mnoge druge, ki so s čipkastimi, bleščečimi in prosojnimi kosi soustvarjale izkušnjo večera kot žive galerije.
“Moja inspiracija je bila vedno močna, samozavestna ženstvenost in ta večer je bil prav posebno, veselo praznovanje tega,” je povedala Magda Butrym, ki s svojo vizijo ohranja romantično noto, a jo vedno znova interpretira skozi sodobno prizmo – v sodelovanju s H&M-om pa jo je naredila še bolj dostopno, ne da bi izgubila prepoznavno ekskluzivnost.
Kolekcija bo na voljo od 24. aprila 2025 v izbranih H&M trgovinah in na spletu.