Copenhagenski modni teden je napovedal novo dobo.
Še pred uradnim začetkom modnega meseca, ki ga otvori modni teden v New Yorku, je sezono odločno začel modni teden v Copenhagnu, edini v Skandinaviji, ki poteka dvakrat letno.
Svetovni influencerji in uredniki so na socialnih omrežjih sprožili zanimanje za skandinavsko modo kot ga doslej še nismo videli. Povečanja priljubljenosti pa ne gre pripisati naključju. To sezono so v Copenhagnu namreč predstavili revolucionarni trajnostni načrt 2020-2022. Modni tedni so doslej trende vedno postavljali pred trajnost. Sedaj pa okoljska problematika vedno bolj zaseda osrednji del pogovorov.
Blanche
Copenhagenski modni teden je to sezono postavil močne temelje za korenite spremembe, ki jih mnogi pričakujejo in si jih želijo v modni industriji. Čeprav modni tedni še zdaleč niso najbolj potraten del industrije, pa gre za pomembno spremembo. Direktorica danskega modnega tedna Cecilie Thorsmark upa, da bo ta s strogimi okoljskimi zahtevami za sodelujoče modne hiše postal "platforma za zagovorništvo".
Ganni
28. januarja 2020 so predstavili nov trajnostni načrt 2020-2022, katerega cilj je zmanjšati negativen vpliv, spodbujati inovacije in pospeševanje sprememb v industriji. V sklopu tega načrta podpirajo cilje Združenih Narodov za trajnostni razvoj, s poudarkom na odgovorno porabo in proizvodnjo, podnebnimi ukrepi in partnerstvi za doseganje ciljev. V tej luči so vsi dogodki potekali brez plastenk, do prihodnjega leta pa bodo prepovedani tudi plastični obešalniki za oblačila. Do leta 2022 pa je cilj doseči nič odpadkov (zero waste).
Organizatorji upajo s tem korakom začeti spremembe v celotni industriji, ki sega daleč čez meje modnih tednov.
Fotografije: CFW
Preberite še: Ste naveličani dolgočasnih službenih stajlingov? Tukaj je 12 trikov, kako jih osvežiti
Priporočamo tudi: Pozabite na malo črno oblekico, vse zvezdnice trenutno nosijo to
Novo na Metroplay: Jan Plestenjak iskreno o enem najbolj čustvenih trenutkov njegove glasbene kariere