Od povratka velikih hiš do vizionarskih potez mladih imen – odkrijte, kdo narekuje smer sodobne mode po analizi Tagwalka.
Če radi na modo in modne trende gledate skozi igro številk, algoritmov in, navsezadnje, njihovega vpliva na sceno, potem gotovo spremljate zanimiva poročila Tagwalka. V zadnjem reportu posebej izstopajo teme iz poletne serije, ki jo je lansirala vodilna digitalna platforma za spremljanje modnih pist in znamk. Pred vami je analiza oblikovalcev in modnih hiš, ki danes oblikujejo tok mode – bodisi kot nova imena na vzponu bodisi kot veliki brandi, ki doživljajo svoj veliki povratek.
Ne spreglejte: Izbor najboljših jesenskih pletenin, ki bodo nadgradile vašo garderobo
Blagovne znamke na vzponu
Willy Chavarría
Prvi oblikovalec v kategoriji brands on the rise je Willy Chavarría, newyorški avtor, katerega moda presega estetiko in postaja orodje družbenega komentarja. Njegove kolekcije zaznamujejo preveliki kroji, umirjene barve, močno krojenje in čustvena pripovednost, pogosto zasidrana v latino in queer kulturi. Tagwalk beleži ogromen porast zanimanja za njegovo delo, zahvaljujoč vse pogostejšim pojavljanjem na pistah in pozitivnim odzivom modne skupnosti. Samo na njihovi platformi je zanimanje za njegovo blagovno znamko zraslo za kar 994 % v obdobju od revij pomlad/poletje 2024 do tistih za pomlad/poletje 2026.
View this post on Instagram
Duran Lantink
Naslednje ime v vzponu je Duran Lantink, oblikovalec, znan po eksperimentalnih silhuetah, trajnosti in subtilni ironiji. Njegovo delo zaznamuje združevanje deadstock materialov z luksuzno modo, s čimer ustvarja kose, ki delujejo kot umetniški objekti. Lantink je prejemnik posebne žirijske nagrade Karla Lagerfelda in eden najpomembnejših glasov nove generacije modnih vizionarjev, kar ga je pripeljalo tudi do položaja kreativnega direktorja modne hiše Jean Paul Gaultier.
View this post on Instagram
Blagovne znamke, ki se vračajo v igro
Burberry
V okviru serije brands making a comeback je Burberry prvi primer strateškega in vizualno izrazitega povratka. Pod kreativnim vodstvom Daniela Leeja se znamka vrača k svojim britanskim koreninam ter reinterpretaciji klasičnih silhuet, znamenitega karo vzorca in vojaške funkcionalnosti, vendar skozi sodobno, modno berljivo estetiko. Njegove revije znova prebujajo zanimanje občinstva in vračajo Burberry na zemljevid evropske modne scene. Številke to potrjujejo: zanimanje za kolekcijo jesen/zima 2025 je naraslo za 179 % v primerjavi s pomladjo/poletjem 2024.
View this post on Instagram
Fendi
Druga znamka, ki se uspešno vrača v fokus po Tagwalku, je Fendi. Silvia Venturini Fendi še naprej vodi moško in otroško modo ter modne dodatke, posebno pozornost pa znamki prinaša jubilej. Sto let obstoja Fendija je v ospredje postavilo kode, ki jih hiša dosledno neguje: ženstvenost, čiste linije, bež tone. Njihove revije znova postajajo ključne v modnem diskurzu, medtem ko estetika znamke vse pogosteje najde mesto v street style izdajah in editorialih, poroča elle.rs.
View this post on Instagram