To je nova vloga Timothéeja Chalameta in mi smo navdušeni

11. 10. 2023
Deli
To je nova vloga Timothéeja Chalameta in mi smo navdušeni (foto: promocijsko gradivo)
promocijsko gradivo

Chanel razkriva svojo novo kampanjo za Bleu de Chanel, v kateri ima glavno vlogo Timothée Chalamet.

Kampanja, ki jo je režiral legendarni filmski režiser Martin Scorsese, utelesil pa igralec in ambasador BLEU DE CHANEL Timothée Chalamet, začenja novo obdobje kultne hiše dišav.

Scorsese, ikona, in Chalamet, eden najprodornejših igralcev te generacije, sta prvič sodelovala pri ustvarjanju sodobne podobe svobodnega, drznega in odločnega samospoznavanja, pri čemer sta ju navdihnila magnetna privlačnost in brezčasni duh te sveže, svetleče dišave.

POIŠČITE SVOJO MODRO, POIŠČITE SEBE

Po režiji prve kampanje BLEU DE CHANEL leta 2010 Martin Scorsese ponovno uporablja svojo ustvarjalno genialnost, da bi prikazal številne vidike moškega, ki si utira lastno pot. V svetu, kjer nas svetle luči slave običajno zaslepijo za realnost, Timothée Chalamet v globoko iskreni vlogi, napisani prav zanj, upodobi moškega, ki se poda na pot iskanja samega sebe, pri čemer sledi le svojemu instinktu.

"Svet se je spremenil. Slavni so na nek način pridobili še drug vidik. Ki je še bolj ekstremen kot pred 10 ali 15 leti," je dejal Martin Scorsese.

Film ameriškega režiserja raziskuje občutljivo dvoumnost med pretirano izpostavljenostjo, ki jo prinaša slava in zaradi katere igralec živi po scenariju, ter njegovo globoko željo po iskanju pristnosti v svoji obrti. Kot poziv k sprejemanju svojega pravega bistva so črno-beli prizori, polni kontrastov, ki prikazujejo dvojnost med likom zvezdnika in njegovo temno platjo, medtem ko modri prebliski, ki simbolizirajo upanje, prinašajo utrinke optimizma. Ta igriva uporaba barv doseže vrhunec v zadnjem prizoru, v katerem se Chalametov lik, potopljen v skrivnostno in karizmatično modro barvo, sooči s svojo notranjo resnico, kar ponazarja sporočilo kampanje: "Najdi svojo modro, najdi sebe."

"BLEU DE CHANEL ima ravno pravšnjo mero prepričljivosti in intenzivnosti, da predstavlja človeka, ki noče biti tipiziran. Moški, ki zavrača fasade in ki se ne boji, da bi skozi svojo trdo, razorožujočo zunanjost pokazal ranljivost." - Olivier Polge, hišni parfumer in ustvarjalec parfumov CHANEL

Novo na Metroplay: "Materinstvo ti da novo dimenzijo organizacije, produktivnosti in empatije" | Sonja Šmuc