Steph Vargas, lastnica in oblikovalka znamke THRONE, je ustvarila svojo blagovno znamko, da bi okrepila vlogo žensk in jih navdihnila, da si povrnejo uspeh. Stephina pot v modi se je začela pred desetletjem, a po soočenju z izzivi, vključno z nadlegovanjem v industriji, se je odločila za premor. Iz teh izkušenj se je rodil THRONE z misijo dvigniti ženske in lastnice malih podjetij ter poudariti, da nikoli ne smejo dovoliti drugim, da definirajo njihove dosežke. Njena zadnja zbirka, Girl on Fire, simbolizira njeno močno vrnitev po sedemletnem premoru, navdihnjena s pesmijo Alicie Keys, ki odraža njeno odpornost in ognjevit duh. Steph svetuje ambicioznim lastnikom modnih znamk, naj ostanejo pristni, osredotočeni in vztrajajo pri vseh izzivih, s katerimi se srečujejo.
Novo na Metroplay: Bojan Cvjetićanin o novem albumu, najbolj osebnih pesmih in kakšen je na domačem kavču