Občinstvo na tednu mode v Moskvi so s svojo mešanico kulturnih vplivov in najsodobnejših stilov navdušili tudi številni gostujoči oblikovalci in blagovne znamke iz tujine.
Nas je z atraktivnim mešanjem tradicionalnega klasičnega sloga s sodobnimi inovacijami najbolj navdušila blagovna znamka KenSun iz Kitjaske. Kolekcija je vključevala obleke in jakne, okrašene s tipičnimi kitajskimi detajli kot so gumbčnice in gumbi iz vrvic, kitajski ovratniki, cvetličnimi potiski, aplikacijami, ki spominjajo na cvetoče popke, čipkastimi vstavki in nežnimi izrezi.
Zelo zanimiva je bila tudi kolekcija oblikovalke iz Dagestana (Measure), ki je ponudila svež pogled na kulturo, tradicionalna oblačila, vsakdanje življenje in umetnost Dagestana. Čeprav kolekcija črpa iz globoko zakoreninjenih kulturnih elementih, se je brezhibno zlila s sodobno športno estetiko. Ti oblačilni kosi presegajo zgolj oblačila za vadbo, predstavljajo sodobno interpretacijo nacionalne uniforme, ki slavi tako dediščino kot sodobni slog.
S svojimi kolekcijami, v katerih so oblikovalci na svojevrsten način prepletali tradicijo, ročne spretnosti in zgodbe držav in dežel iz katerih prihajajo, so se na modni pisti predstavili še predstavniki iz Indonezije (Raegitazoro), Južne Afrike (Tshegofatso By Design), Indije (Nitin Bal Chauhan), Brazilije (Maison Revolta), Dubaia (Angelo Estera),Costa Rice (Eve Valverde).
Moskovski teden mode pa je postregel še z vrsto vznemirljivih dogodkov, vključno s 'tržnico', kjer so udeleženci lahko kupili oblačila in dodatke ruskih blagovnih znamk, in mednarodnim razstavnim prostorom, ki je lokalnim oblikovalcem ponudil priložnost, da se povežejo s kupci in raziščejo prihodnja sodelovanja.
Fotografije: Moscow Fashion Week Press Service
Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji