Pri Louisu Vuittonu so na prodajne police končno postavili težko pričakovano kolekcijo Stephen Sprouse.
Kolekcija je posvečena leta 2004 umrlemu umetniku in oblikovalcu Stephenu Sprouseu.
V tem tednu je butik na Green Street v SoHu postal Sprouseovo potovanje skozi čas. Razlog je prihod njegove kolekcije.
Daniel Lalonde, predsednik LV za severno Ameriko je dejal, da je butik v SoHu poseben prostor za predstavitev izdelkov, saj se nahaja v neposredni bližini kraja, kjer se je zadrževal Stephen. Prav zato bo celotna trgovina dihala z njegovimi pljuči, saj bo ogromno stvari, ki bodo spominjale nanj in jim bodo pri LV samo dodali novo identiteto.
Za primer, celoten prostor je ovit v vinil folijo ter po fasadi so ustvarjeni neonski grafiti. Izložbeno okno bo vsebovalo 180 centimetrov visoko neonsko inštalacijo po motivu Sprousove Rose. Notranjost trgovine, kjer prevladujejo črne opeke, bo ravno tako okrašena z neonskimi grafiti.
Kolekcija je bila v butiku v celoti razstavljena v četrtek, medtem ko bo ostale svetovne prestolnice "obiskala" šele po 2. februarju, a neučakani pa že lahko izbirajo med linijo Rose, saj je to edini kos, ki je na voljo od danes.
Za sladokusce: kot vsaka kolekcija, ima tudi ta dva kosa omejene količine. Prva je skate deska, natrpana s Stepnenovimi grafiti v osebno oblikovalnem zaboju z LV logom, ter kratka majica “Roses”.
Iztržek od prodaje bo darovan organizaciji Free Arts NYC, ki pomaga otrokom razumeti New York City s posebnimi umetniškimi programi. Poleg tega, pa je Vuitton ravno tako (tajno) daroval prispevek za Sprouse Estate ter Stephen Sprouse Memorial Scholarship Fund at the National Academy for Design.
Sprouse v osemdesetih postane znan po svoji umetnosti grafitanja ter modnega oblikovanja. Leta 2001 z njim sodeluje umetniški direktor LV Marc Jacobs in skupaj ustvarita instant must-have kolekcijo dodatkov, kjer se pojavi tudi znamenita kolekcija Monogram Graffiti. Sprouse umre leta 2004. Pri Vuittonu leta 2006 prvič darujejo v sklad, medtem ko je Marc umetniku v čast ustvari šal z leopardovim vzorcem.
“To je nekaj novega za začetek leta pri Vuittonu, ” je o kolekciji dejal Lalonde. “Produkt, dizajn ter izražanje pomenijo izboljšanje in pomladitev. To je občutek, ki ga želimo ustvariti s kolekcijo.”
Fotografije promocijsko gradivo
Novo na Metroplay: Kako lahko vzdržujemo mišično maso ter preprečimo težave, kot so sarkopenija in osteoporoza?