Za njihovo četrto vsakoletno kampanijo za pomoč Unicefu, je Gucci lansiral posebno belo verzijo njihove kolekcije Tattoo Heart (o.p. tetovirano srce).
Izdelki vsebujejo stilsko ilustracijo tetovaže srca, ki je dekorirano z znanimi Guccijevimi simboli.
"Obožujem idejo srca, tetoviranega v torbice, " je pojasnila Guccijeva kreativna direktorica Frida Giannini, ki vse od leta 2005 oblikuje ekskluzivne letne kolekcije za pomoč dobrodelnim organizacijam v saharski Afriki.
"To je trajna oznaka, ki jo lahko s ponosom nosiš in ostane s teboj. Mislim, da odlično predstavlja naše delo. To ni samostojen program, ampak naša obveza k neverjetnem delu Unicefa. To je resnično naša priložnost se zahvaliti za njihove dosežke, " je še dodala oblikovalka.
Gucci bo doniral 25% od prodaje omenjene kolekcije, ki se jo bo lahko kupilo v 20 državah po svetu.
Akcija se bo začela 19. novembra s slavnostno otvoritvijo, na kateri bo nastopila r'n'b zvezda Rihanna, ter zaključila 31. januarja drugo leto.
Za več informacij obiščite www.gucci.com/unicef.
Fotografija Imaxtree
Novo na Metroplay: "Ni uspeha brez trdega dela." | Maja Štamol Droljc