Srčni Gucci

2. 11. 2008
Deli
Frida Giannini (foto: Fotografija Imaxtree)
Fotografija Imaxtree

Za njihovo četrto vsakoletno kampanijo za pomoč Unicefu, je Gucci lansiral posebno belo verzijo njihove kolekcije Tattoo Heart (o.p. tetovirano srce).

Izdelki vsebujejo stilsko ilustracijo tetovaže srca, ki je dekorirano z znanimi Guccijevimi simboli.

"Obožujem idejo srca, tetoviranega v torbice, " je pojasnila Guccijeva kreativna direktorica Frida Giannini, ki vse od leta 2005 oblikuje ekskluzivne letne kolekcije za pomoč dobrodelnim organizacijam v saharski Afriki.

"To je trajna oznaka, ki jo lahko s ponosom nosiš in ostane s teboj. Mislim, da odlično predstavlja naše delo. To ni samostojen program, ampak naša obveza k neverjetnem delu Unicefa. To je resnično naša priložnost se zahvaliti za njihove dosežke, " je še dodala oblikovalka.

Gucci bo doniral 25% od prodaje omenjene kolekcije, ki se jo bo lahko kupilo v 20 državah po svetu.

Akcija se bo začela 19. novembra s slavnostno otvoritvijo, na kateri bo nastopila r'n'b zvezda Rihanna, ter zaključila 31. januarja drugo leto.

Za več informacij obiščite www.gucci.com/unicef.

Fotografija Imaxtree

Novo na Metroplay: "Ni uspeha brez trdega dela." | Maja Štamol Droljc