Sportina Group postaja strateški partner platforme Shoppster

2. 6. 2021
Sportina Group postaja strateški partner platforme Shoppster (foto: United Group)
United Group

Vrhunska moda in najbolj znane svetovne blagovne znamke, ki jih zastopa Sportina Group, bodo kmalu na voljo tudi na največji integrirani spletni in TV trgovini v regiji Shoppster.

Sportina Group, največje modno podjetje v jugovzhodni Evropi, ter največja integrirana spletna in TV-trgovina Shoppster sta sklenila strateško partnerstvo, kar pomeni, da bodo Slovenkam in Slovencem ekskluzivne svetovne blagovne znamke na voljo samo na Shoppster.com. Namen partnerstva je ustvariti največje regionalne modne skupnosti na platformi, ki vključuje spletno in televizijsko prodajo.

Sportina Group v Shoppster prinaša svetovno znane modne znamke, partnerstvo obeh podjetij pa odpira novo poglavje v spletni ponudbi vrhunske mode, ki bo v prihodnosti postala dostopnejša vsem potencialnim kupcem. Integrirana spletna in TV-platforma Shoppster je trenutno prisotna na slovenskem in srbskem trgu, kmalu pa bo dostopna v vseh državah regije. Prek svoje spletne platforme bo uporabnikom ponudila znane in priljubljene blagovne znamke, kot so: Armani Exchange, Antony Morato, Fracomina, Superdry, Silvian Heach, Morgan, Marx, Only, Vero Moda, Tom Taylor in Jack & Jones. S podporo Sportine se bo Shoppster hitro odzval na potrebe svojih kupcev ter v prihodnosti ponudil nove sloge, izdelke in blagovne znamke.

Valentina Savić, direktorica trženja v Sportina Group, je ob partnerstvu s Shoppsterjem, ki je del United Group in katerega dejavnost slovi po visokokakovostnih storitvah ter razumevanju navad kupcev, izrazila zadovoljstvo, da bo sodelovanje dodatno okrepilo obe podjetji in presenetilo vse stranke: »Sportina Group ima več kot 30 let tradicije združevanja svetovnih blagovnih znamk z lokalnimi kupci. Zelo sem vesela, da sta nas Shoppster in United Group prepoznala in izbrala za partnerja v tej ambiciozni pobudi za ustvarjanje največje regionalne modne skupnosti na platformi, ki vključuje spletno in televizijsko prodajo. Nisem si mogla predstavljati boljšega komplementarnega partnerstva od tega, ki bo pospešilo digitalno preobrazbo v modni industriji po vsej regiji ter tako ustvarilo dodano vrednost in izpolnilo želje vseh naših novih in obstoječih kupcev. Moda niso le kosi oblačil – moda je izkušnja, skupnost, vključenost. V Sportina Group verjamemo, da lahko skupaj s Shoppsterjem in United Group vsem približamo najboljše svetovne modne sloge in da skupaj omogočimo vsaki stranki, da kupuje, kadarkoli, kjerkoli in kakorkoli želi.«

Regionalna direktorica Shoppsterja Ljiljana Ahmetović je poudarila, da Shoppster danes ponuja edinstveno nakupovalno izkušnjo in najsodobnejši model spletnega nakupovanja, ki ne izstopa samo v regiji, ampak se lahko postavi ob bok svetovnim platformam za e-poslovanje. »Ena izmed najhitreje rastočih kategorij v svetu spletnega nakupovanja je moda, in zato smo izjemno ponosni na novo partnerstvo s Sportina Group. Verjamemo, da kolegi iz Sportine v celoti delijo naše vrednote in ambicije, zato bo sodelovanje vplivalo na to, da bomo postavili temelje novim standardom spletne prodaje v tem delu sveta. Več kot 100.000 izdelkov in 1.800 blagovnih znamk, ki že obstajajo v Shoppsterjevi ponudbi, bo zdaj dopolnila ponudba najbolj znanih modnih znamk. Partnerstvo s Sportina Group bo še okrepilo rezultat, ki smo ga že dosegli na trgu e-poslovanja, in sicer s strokovnostjo naših zaposlenih, preprostostjo ter varnostjo nakupa in prodaje ter zadovoljevanjem vseh potreb kupcev in dobaviteljev,« je dejala Ljiljana Ahmetović.

Sportina Group in Shoppster verjameta, da bo njuno partnerstvo pospešilo digitalno preobrazbo v modni industriji po vsej regiji. Korist pa bo največja predvsem za kupca, ki bo lahko na preprost in hiter način dostopal do najsodobnejše in najkakovostnejše garderobe, v najkrajšem možnem roku, brez odhoda v trgovino.  V letih 2020 in 2021 smo opazili visok pomen spletnega nakupovanja, tudi obe partnerski podjetji v prihodnjih letih pričakujeta pospešeno rast spletnega nakupovanja. Dogovor za sodelovanje je pomemben korak, ki bo kupcem omogočil dostop do izdelkov in modnih linij, kot da bi obiskali najbolj znana modna središča na svetu, vse to prek platforme Shoppster.com.

Sportina Group je specialist za modo. Z več kot 240 trgovinami in več kot 90 svetovno znanimi modnimi blagovnimi znamkami je ena izmed največjih trgovcev z modnimi izdelki v Jugovzhodni Evropi. Sportina Group je prepoznavno ime ne samo v Srbiji, temveč tudi v Sloveniji, na Hrvaškem, v Bosni in Hercegovini, Bolgariji, Romuniji, Albaniji, Makedoniji in Črni gori.
United Group s sedežem na Nizozemskem je vodilni telekomunikacijski in medijski operater v Jugovzhodni Evropi. Podjetje deluje v osmih državah in ima konec leta 2020 približno 11 milijonov uporabnikov in več kot 12.500 zaposlenih. United Group ima najširšo pokritost omrežja v regiji in uporabnikom ponuja najprivlačnejši izbor TV-vsebin z vsega sveta. Znatne naložbe v digitalno infrastrukturo, medijske vsebine in tehnologija zagotavljajo odličnost izdelkov in storitev, ki jih ponuja uporabnikom. Od marca 2019 je United Group v večinski lasti BC Partners, ene izmed največjih investicijskih družb na svetu.
Shoppster je edina integrirana spletna in TV-trgovina v regiji. Z vsakodnevnim izpolnjevanjem standardov najrazvitejših e-trgov na svetu in s prizadevanjem vsem svojim strankam zagotoviti hitro, preprosto in varno nakupovanje. Shoppster je nepogrešljiv kraj za nakupovanje – s ponudbo več kot 100.000 izdelkov in več kot 1.800 blagovnimi znamkami v vsakem trenutku. Shoppster je kot edina integrirana spletna in televizijska platforma pomembna podpora vsem malim podjetjem, ki želijo doseči veliko število kupcev in bistveno izboljšati svoje prodajne rezultate.