Pod tem sloganom se predstalja nova samostojna znamka "Q/S designed by" Osnovna ideja, ki se skriva za imenom znamke, je sodelovanje z različnimi ambasadorji znamke. Nova urbana znamka je že naprodaj v izbranih s.Oliver trgovinah. Uradni ambasador znamke je mednarodno uspešen DJ in producent Robin Schulz!
Prvi ambasador znamke je postal mednarodno uspešen DJ in producent Robin Schulz, ki je v zelo kratkem času dosegel svetovno slavo in ima pomemben vpliv na pop in klubsko glasbo. Nemški super zvezdnik bo za urbano znamko oblikoval žensko in moško kolekcijo. Pred preimenovanjem se je znamka Q/S designed by imenovala s.Oliver DENIM in je spadala v skupino znamk s.Oliver. Sedaj pa je postala samostojna znamka znotraj skupine s.Oliver GROUP, ki jo sestavljajo še znamke s.Oliver Red Label, s.Oliver Black Label, Comma, Liebeskind in TRIANGLE.
V Mannheimu v Nemčiji bodo septembra prva samostojna trgovina!
Znamka Q/S designed by ponuja “casual & cool” oblačila . V jesenki kolekciji je poudarek na jersey-u, pleteninah in bombažnih puloverjih. Kolekcijo so na novo definirali in razvili. Lahko jo opišemo kot avtentično, urbano in sodobno. Fokus je na visokem standardu kakovosti, sodobnih modelih in na udobju nošenja in predvsem na enostavnem kombiniranju.
Ambasador znamke s svojo lastno kolekcijo: DJ Robin Schulz
Glasba in moda sta tesno povezani. Svetovno znan nemški DJ Robin Schulz je samo v zadnjih dveh letih prejel preko 100 platinastih in zlatih glasbenih nagrad. Je absolutni zmagovalec na glasbenih lestvicah po 1. mestih na lestvicah v Nemčiji, Avstriji in Švici. Njegov remix pesmi Lilly Wood & The Prick songs - "Prayer in C" je podrl vse rekorde in je v zadnjih mesecih postal največkrat mednarodno predvajana “nemška” pesem vseh časov.
Robin Schultz je sodeloval z zvezdami kot so Coldplay, Lykke Li, Jasmine Thompson in Akon. Robin se že od nekdaj zanima za modo in znamka Q/S designed by je kot ustvarjena zanj. Podpisal 18 mesečno sodelovanje in tako postal njen uradni ambasador.
V sodelovanju z ekipo oblikovalcev bo oblikoval dve kolekciji. Prva ženska in moška kolekcija bosta naprodaj marca 2017. Sestavljeni bosta iz 10 do 15 sodobnih in trendovskih stylingov. Druga kolekcija bo v trgovinah septembra 2017.
Inovativna medijska kampanja s superzveznikom Robinom Schulzem
Sodelovanje z Robinom Schulzem bo podprto z inovativno marketinško kampanjo. "Ustvariti želimo ekskluzivne in kreativne vsebine, ki bodo tesno povezane z glasbo in modo," je povedal Sandro Schramm, Head of Marketing, Q/S designed by. Velik poudarek bo na digitalni kampanji in komunikaciji. Predstavitev prve kolekcije bo spremljal enourni dokumentarni film o Robinu Schulzu, ki ga bodo posneli skupaj z Warner Music Central Europe. Film bo predvajan izključno na družabnih omrežjih. Robin Schulz ima na kanalu YouTube 1,5 milijonov naročnikov. Kampanja bo prevajana tudi na drugih digitalnih platformah, kot sta Spotify and Shazam.
Preberite več na Cosmopolitan.si