Tretje četrtletje letošnjega leta je modni svet ujelo na točki preloma. Kljub ustvarjalnim zamenjavam in ponovnim usmeritvam kolekcij ostaja jasno: zmagujejo znamke, ki dobro vedo, kdo so.
Sezona prinaša nenavaden preplet razpoloženj – negotovost pri znamkah v prehodnem obdobju in jasnost pri tistih, ki vztrajajo pri svojem prepoznavnem izrazu. Vse znamke razen treh so v tej četrtini spremenile svoj položaj. Največji premiki: COS se je s štirimi stopničkami povzpel v prvo trojico, Loewe pa je po odhodu Jonathana Andersona padel za šest mest.
Kljub ustvarjalnim zamenjavam in ponovnim usmeritvam kolekcij ostaja jasno: zmagujejo znamke, ki dobro vedo, kdo so.
Lestvica najbolj vročih modnih znamk Q3
| Mesto | Znamka | Sprememba glede na Q2 |
|---|---|---|
| 01 | Saint Laurent | ▲ +2 |
| 02 | Miu Miu | ▼ -1 |
| 03 | COS | ▲ +4 |
| 04 | The Row | ▲ +2 |
| 05 | Coach | — |
| 06 | Prada | ▼ -2 |
| 07 | Bottega Veneta | ▲ +2 |
| 08 | Loewe | ▼ -6 |
| 09 | Ralph Lauren | ▲ +2 |
| 10 | Chloé | ▼ -2 |
| 11 | Moncler | ▼ -1 |
| 12 | Versace | ▲ +4 |
| 13 | Burberry | ▲ +4 |
| 14 | Gucci | ▲ +4 |
| 15 | SKIMS | — |
| 16 | Balenciaga | ▼ -3 |
| 17 | Jacquemus | ▼ -3 |
| 18 | Alaïa | ▼ -6 |
| 19 | Stone Island | Novi vstop |
| 20 | Valentino | — |
Saint Laurent prvič na vrhu
Po več sezonah preobratov je Saint Laurent samozavestno stopil na prvo mesto lestvice. Medtem ko številne modne hiše znova pišejo svoje kode, Saint Laurent vztraja pri značilni estetiki – ostri silhueti, senzualni eleganci in samozavestnem minimalizmu. Njegov model Le Loafer, drugi najbolj iskan izdelek četrtletja, je z 66-odstotno rastjo iskanj postal simbol prefinjenega, subtilnega in brezčasnega.
COS dokazuje moč preprostosti
Koncept "tihega razkošja" očitno še ni izgubil sape. COS je letos eden največjih zmagovalcev, saj se je povzpel na tretje mesto in zabeležil 147-odstotno rast iskanj. Njegov chunky kašmirski pulover je postal eden najbolj vročih izdelkov sezone. Minimalizem, ki ne deluje hladen, ampak zrel in prefinjen, še naprej osvaja modne navdušence.
The Row in ameriški preporod
Tudi The Row se je povzpel po lestvici – povpraševanje se je povečalo za 28 %. Po poletnem trendu japonk zdaj izstopa njihov Eel Loafer, ki se estetsko ujema s Saint Laurentovim modelom.
Ameriške znamke medtem doživljajo svoj preporod. Coach ostaja na petem mestu, povpraševanje pa se je povečalo za 29 %, tudi zaradi močne prisotnosti v pop kulturi – od filma The Devil Wears Prada 2 do serije The Summer I Turned Pretty. Tudi Ralph Lauren beleži rast – zahvaljujoč Taylor Swift, ki je v njegovi črtasti obleki (deveti najbolj vroč izdelek) razkrila svojo zaroko in sprožila val spletne evforije.
Nike zopet na vzponu
Nike beleži 7-odstotno rast povpraševanja in napoveduje močan povratek. Z modeloma Nike Shox in Nike x Jacquemus Moon Shoe, ki sta se oba uvrstila med deset najbolj vročih izdelkov, znamka znova dokazuje moč kombinacije dizajna, nostalgije in sodelovanja. Pod vodstvom novega direktorja Elliotta Hilla se vrača k svojim koreninam – k športni zmogljivosti in inovacijam.
TOP 10 najbolj vročih izdelkov Q3
- Havaianas – Top Flip-Flops
- Saint Laurent – Le Loafer
- COS – Chunky Cashmere Sweater
- The Row – Eel Loafer
- SKIMS – Pierced Nipple Push-Up Bra
- Savette – Slim Symmetry Pochette
- Nike x Jacquemus – Moon Shoe
- Nike – Shox TL Sneakers
- Polo Ralph Lauren – Midi Dress
- Coach – Soft Empire Carryall 48