Razkošno življenje skozi Diorjeva očala

15. 10. 2012
Razkošno življenje skozi Diorjeva očala

V začetku septembra je modna hiša Dior, sinonim za francoski šik in luksuz, izdala svojo prvo številko modnega časopisa DiorMag.

Spletna različica je bila predstavljena že pred nekaj meseci, zdaj pa so se pri Diorju odločili svojo vizijo in načrte deliti še s preostalimi ljubitelji mode, ljubitelji tiskanih medijev.

DiorMag bo izhajal dvakrat na leto, v marcu in septembru, in to v celo osmih jezikih: francoščini, angleščini, nemščini, italijanščini, španščini, korejščini, kitajščini in japonščini.

Naslovnico prve številke krasi zaščitni obraz Marion Cotillard v izvorni kreaciji iz slavne kolekcije New Look (1974), medtem ko na straneh gostujejo nekateri najbolj slavni modni fotografi: Demarchelier, Mondino, Roversi, Vanderpeer.

Direktorica blagovne znamke Cynthia Tolentino je dodala: "To ni katalog, temveč nekaj sodobnega in novega, način, kako vidimo sebe."

Pripravila Iva Marendič

Novo na Metroplay: Vloga sodobne ženske | Urška Draž in Sonja Šmuc