Prada se pridružuje znamkam, ki so prenehale uporabljati in prodajati krzno

31. 10. 2019
Prada se pridružuje znamkam, ki so prenehale uporabljati in prodajati krzno (foto: Instagram)
Instagram

Vaš vodič po etičnemu nakupovanju brez krzna.

V zadnjih mesecih je vse več luksuznih modnih hiš, kot sta Gucci in Michael Kors, napovedalo zavezanost bolj etičnim modnim praksam. Ta mesec je Maison Margiela naznanil, da bo znamka po sestanku oblikovalca Johna Galliana z organizacijo PETA uradno prenehala uporabljati in prodajati krzno in se tako pridružila vrsti blagovnih znamk, kot so Calvin Klein, Stella McCartney, Vivienne Westwood, Tommy Hilfiger in dregim, ki že dolgo izločajo krzno iz svojih kolekcij.

Ta nov val velikih blagovnih znamk, ki podpirajo trajnostno modo, pomeni velik napredek mode, zato smo za potrošnike, ki želijo nakupovati bolj zavestno in brez krzna, sestavili seznam oblikovalcev, ki so se pridružili gibanju.

Maison Margiela

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Maison Margiela (@maisonmargiela) on

Ustvarjalni direktor Maison Margiela John Galliano se je sestal s podjetjem PETA, kar je povzročilo, da so se Gallianovi odločitvi pridružile še mnoge druge luksuzne modne znamke.

Macy's

Luksuzne znamke niso edine, ki se pridružujejo gibanju brez krzna. Tudi Macys je ta oktobra napovedal, da bo prenehal prodajati krzno v vseh prodajalnah Macy in Bloomingdale do februarja 2021.

Prada

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Prada (@prada) on

Prada se je zavezala, da bo s kolekcijo pomlad in poletje 2020 prenehala uporabljati krzno. Potem ko je Humane Society začela kampanjo, s katero je pritiskala na modno znamko, je organizacija že sodelovala s Prado, da bi ji pomagala sprejeti bolj etičen pristop.

Pri Pradi so zavezani inovacijam in družbeni odgovornosti, njihova politika brez krzna je le razširitev tega angažmaja. Verjamejo tudi, da bo osredotočenost na inovativne materiale podjetju omogočila, da razišče nove meje kreativnega oblikovanja, hkrati pa zadovolji povpraševanje po etičnih izdelkih.

3.1 Phillip Lim

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by 3.1 Phillip Lim (@31philliplim) on

Z začetkom jeseni 2019 je 3.1 Phillip Lim v svojih kolecijah prenehal uporabljati "krzno in eksotične kože", vključno z lisico, kuno, risom, činčilo in drugimi.

Calvin Klein

Calvin Klein ne uporablja in prodaja krzna že od leta 1994.

Coach

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Coach (@coach) on

Coach je 23. oktobra 2018 sporočil, da je blagovna znamka sprejela 100-odstotno politiko brez krzna in se povezala z organizacijo Humane Society, da bi izobraževala svoje vodilne direktorje za prihodnost brez krutosti.

Stella McCartney

Od zasnove blagovne znamke leta 2001 je Stella McCartney zavezana k neuporabi krzna v svojih kolekcijah.

DVF

Diane Von Furstenberg je ena izmed najnovejših modnih hiš, ki se ponaša s politiko, ki je 100-odstotno brez krzna. Blagovna znamka je v začetku oktobra 2018 sporočila, da je sodelovala s podjetjem PETA, da bi prenehala s proizvodnjo krzna, eksotičnih kož, mohera in angore v vseh svojih prihajajočih kolekcijah.

Gucci

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Gucci (@gucci) on

Lanskega oktobra so se pri Gucciju zavezali, da bodo prenehali uporabljati krzno v svojih kolekcijah, začenši s kolekcijo pomlad in poletje 2018. Pri Gucciju pravijo, da je družbena odgovornost ena njihovih temeljnih vrednot ter si prizadevajo, da bo njihov korak pomagal navdihniti inovativnost in ozaveščenost ter spremenil luksuzno modno industrijo na bolje.

Tommy Hilfiger

Leta 2007 se je veliko znamk odločilo, da ne bodo uporabljale krzna. Hilfiger je krzno uporabljal večinoma na ovratnikih in zapestjih svojih kreacij, po pogovoru s PETA pa je sporočil, da se bo nadaljnja proizvodnja krznenih predmetov takoj končala.

Michael Kors

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Michael Kors (@michaelkors) on

Modna znamka Michael Kors ne uporablja in prodaja krzna že od konca lanskega leta.

Jimmy Choo

Obljuba Michaela Korsa se je nanašala tudi na znamko Jimmyja Choo, ki ga je Michael Kors v za 1,2 milijardi dolarjev kupil julija 2017.

Giorgio Armani

Po tem, ko se je pridružil organizaciji Humane Society, Giorgio Armani in sedem drugih družb skupine Armani niso več proizvajali oblačil s krznom, začenši s kolekcijo jesen 2016.

Donatella Versace

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Versace (@versace) on

Marca 2017 je Donatella Versace za revijo 1843 povedala, da bo njena istoimenska znamka prenehala uporabljati krzno do leta 2019. Zakaj? Ker ne želi ubijati živali za modo.

Ralph Lauren

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Ralph Lauren (@ralphlauren) on

Leta 2006 se je Ralph Lauren zavezal, da bo iz svojih kolekcij v celoti odstranil krzno, vključno z vso ponudbo za dom.

Vivienne Westwood

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Vivienne Westwood (@viviennewestwood) on

Vivienne Westwood se je klubu brez krzna pridružila leta 2007 po klepetu z organizacijo PETA.

The Kooples

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by The Kooples Official Paris (@thekooples) on

PETA je kultno blagovno znamko The Kooples spodbudila k bolj etičnemu pristopu, tako da je The Kooples opustil krzno v vseh svojih prihodnjih kolekcij, začenši z jesenjo 2017.

Hugo Boss

Leto po pogovoru z organizacijo Humane Society je Hugo Boss obljubil, da bo prenehal uporabljati krzno do jeseni 2016.

Fotografije: Instagram / @prada, Instagram

Preberite še: Vse najboljše, Julia Roberts! To so njeni najbolj ikonični stajlingi od leta 1988 do 2019

Priporočamo tudi: Pozabite na vse, kar veste srajčni obleki! Sedaj jo nosimo tako