Flying Solo, kolektiv s sedežem v New Yorku, ki na novo oblikuje podobo neodvisne mode, se je bleščeče vrnil na pariški teden mode s predstavitvijo, ki je združila umetnost, inovacijo in svetovno perspektivo. Predstavitev več kot 70 oblikovalcev z vsega sveta je ujela energijo nove generacije ustvarjalcev, ki znova opredeljujejo, kaj sodobna moda sploh je.
Na razkošnem prizorišču La Galerie Bourbon se je modna pista razkrila kot praznovanje kontrastov – natančno krojeni kosi so se srečevali s tekočimi silhuetami, ulična moda se je prepletla z visoko modo, drzne barvne zgodbe pa so plesale ob minimalističnih dizajnih. Vsak kos je odražal osebno vizijo oblikovalca, hkrati pa so vsi skupaj pripovedovali zgodbo o enotnosti skozi ustvarjalnost.
Pod umetniškim vodstvom kreativne direktorice Aline Kotsiube in stilistke Jaqueline Lunkes je revija postala študija ravnotežja, kjer sta se obrtniška natančnost in sodelovanje združila v osupljivo harmonijo. Njuna kuracija je poudarila moč skupne umetnosti in razkrila, kako lahko neodvisni oblikovalci – ko jih povezuje skupen namen – oblikujejo globalni modni dialog na nov, pogumen način.
Vizualno poezijo revije so ujeli fotografi Alexe Bec, Bastien Dubois Leichtnam, Elle Urakova in Malejac Ryan, medtem ko je ekipa pod vodstvom vodje videografije Mariye Nicole vsak videz spremenila v pravo filmsko doživetje.
S še eno nepozabno predstavitvijo Flying Solo nadaljuje s svojo vlogo svetovnega oblikovalca okusov, ki podpira neodvisne ustvarjalne glasove in na novo definira pogovor o nadarjenih modnih upih.
Revija Flying Solo Paris je bila predstavljena s podporo blagovne znamke Addoony Cosmetics, luksuzne veganske kozmetike, ustvarjene v Italiji in rojene v Katarju, ter Clémence Organics, najbolj nagrajevane avstralske naravne kozmetične linije in nedavne prejemnice nagrade za odličnost.
Kliknite na ime blagovne znamke spodaj, da odkrijete več: