Nadia, vizionarka podjetja Spartanite in njegovega modnega oddelka NOIRé, je oblikovala blagovno znamko, ki uteleša božansko samoopolnomočenje in modno eleganco. Navdihnjen z brezčasno privlačnostjo obdobja NOIR iz 1940-ih, NOIRé ujame bistvo ženstvenosti, zavite v skrivnost, in ponuja omejene izdaje in kose po meri, ki na novo definirajo modno oblačenje s prefinjenostjo in drznostjo. Poslanstvo blagovne znamke je opolnomočiti sodobne ženske, jim pomagati, da sprejmejo svojo individualnost in krmarijo življenje z milino in močjo. Nadijin navdih za NOIRé je izhajal iz njenega opažanja, da je prava eleganca pogosto ekskluzivna, zaradi česar so mnoge ženske oblečene v nenavdihujoče obleke. Ustvarila je NOIRé kot vir cenovno dostopnega razkošja, zasnovanega tako, da povzdigne ženske s čudovito oblikovanimi oblačili, ki povečajo njihovo samozavest in prisotnost. Najnovejša kolekcija, The Goddesses Within, se opira na starodavne božanske figure, združuje brezčasno gracioznost s sodobno močjo in daje ženskam priložnost, da izrazijo svojo notranjo moč skozi modo.
NOIRE, Roshan Jewels
NOIRE, Roshan Jewels
NOIRE, Roshan Jewels
Novo na Metroplay: Kako lahko vzdržujemo mišično maso ter preprečimo težave, kot so sarkopenija in osteoporoza?