NOIRé

1. 10. 2024
Deli
NOIRé (foto: Flying Solo)
Flying Solo

Nadia, vizionarka podjetja Spartanite in njegovega modnega oddelka NOIRé, je oblikovala blagovno znamko, ki uteleša božansko samoopolnomočenje in modno eleganco. Navdihnjen z brezčasno privlačnostjo obdobja NOIR iz 1940-ih, NOIRé ujame bistvo ženstvenosti, zavite v skrivnost, in ponuja omejene izdaje in kose po meri, ki na novo definirajo modno oblačenje s prefinjenostjo in drznostjo. Poslanstvo blagovne znamke je opolnomočiti sodobne ženske, jim pomagati, da sprejmejo svojo individualnost in krmarijo življenje z milino in močjo. Nadijin navdih za NOIRé je izhajal iz njenega opažanja, da je prava eleganca pogosto ekskluzivna, zaradi česar so mnoge ženske oblečene v nenavdihujoče obleke. Ustvarila je NOIRé kot vir cenovno dostopnega razkošja, zasnovanega tako, da povzdigne ženske s čudovito oblikovanimi oblačili, ki povečajo njihovo samozavest in prisotnost. Najnovejša kolekcija, The Goddesses Within, se opira na starodavne božanske figure, združuje brezčasno gracioznost s sodobno močjo in daje ženskam priložnost, da izrazijo svojo notranjo moč skozi modo.

NOIRé
Flying Solo

NOIRE, Roshan Jewels

NOIRé
Flying Solo

NOIRE, Roshan Jewels

NOIRé
Flying Solo

NOIRE, Roshan Jewels

Novo na Metroplay: “To ni starost, to je zrelost” | LADEJA GODINA KOŠIR, ELLE ZELENO 2024