Nida Lu, ki sta jo ustanovila Courtney in Suleyman, je blagovna znamka, globoko navdihnjena z njuno ljubezensko zgodbo in svetovnimi avanturami. Potovanje para se je začelo, ko je Suleyman podaril Courtney par tradicionalnih turških čevljev Yemini. Po osemnajstih letih zakona, dveh otrocih in številnih podjetjih sta se vrnila k tradiciji, ki ju je najprej povezala, in sodelovala s turškimi obrtniki. Sodelujeta s čevljarjem Ibrahimom v Gaziantepu, ki uporablja 700 let staro tehniko, ki se prenaša skozi generacije, in šivarskim mojstrom Nevzatom v Seydisehirju, ki oživlja Courtneyjine tekstilne modele. Nida Lu se zavzema za ohranjanje tradicionalne obrti, hkrati pa podpira ženske in skupnosti. Leta 2020 so ustanovili dobrodelni sklad Women Supporting Women's Charitable Fund, s katerim so zbrali skoraj 50.000 $ s prodajo blaga in množičnimi prizadevanji za organizacije, kot sta Women for Women International in Immigrant Families Together. Blagovna znamka s svojimi izdelki poudarja krepitev vloge žensk in spoštovanje kulturne dediščine ter prikazuje rokodelske spretnosti, ki opredeljujejo njihovo zgodbo.
Nida Lu, Roshan Jewels
Nida Lu, Roshan Jewels
Nida Lu, Roshan Jewels
Novo na Metroplay: “To ni starost, to je zrelost” | LADEJA GODINA KOŠIR, ELLE ZELENO 2024