Našli smo sončna očala, ki nikoli ne bodo šla iz mode

15. 5. 2025
Našli smo sončna očala, ki nikoli ne bodo šla iz mode (foto: The Avantguard)
The Avantguard

Sončna očala blagovne znamke The Avantguard so veliko več kot samo še ena modna sončna očala. Izdelana so iz bio acetata, ki je 100 % biorazgradljiv in našo urednico so povsem navdušila. 

Revolucionarna blagovna znamka očal The Avantguard je dokaz, da je mogoče združiti vrhunsko estetiko, kakovostno izdelavo in okoljsko odgovornost. Namesto klasičnega plastičnega acetata so se odločili za ekološko alternativo – bio-acetat, material na rastlinski osnovi (izvira iz bombažnih in lesnih vlaken), ki ne zmanjšuje le vpliva na okolje, temveč je tudi stoodstotno biorazgradljiv.

Našli smo sončna očala, ki nikoli ne bodo šla iz mode
The Avantguard

Ta inovativni material se razgradi v ogljikov dioksid, vodo, metan in mineralne soli, s čimer se popolnoma vrne v naravni ekosistem. V industrijskih kompostnih razmerah se razgradi že v 115 dneh, kar prinaša velik napredek pri zmanjševanju plastičnih odpadkov. Poleg tega znamka uporablja tudi reciklirane acetate, ki bi sicer pristali na odlagališčih, in tako daje nov pomen krožnemu gospodarstvu.

Našli smo sončna očala, ki nikoli ne bodo šla iz mode
The Avantguard

Našli smo sončna očala, ki nikoli ne bodo šla iz mode
The Avantguard

Toda trajnostna zgodba se tu ne konča. Embalaža očal The Avantguard je izdelana iz FSC-certificiranega recikliranega papirja, medtem ko so čistilne krpice za leče narejene iz recikliranih plastenk in so kemično neobdelane. Tudi etuiji so premišljeno oblikovani – narejeni so iz veganskega usnja, obarvanega z naravnimi barvili.

Našli smo sončna očala, ki nikoli ne bodo šla iz mode
The Avantguard

Našli smo sončna očala, ki nikoli ne bodo šla iz mode
The Avantguard

Našli smo sončna očala, ki nikoli ne bodo šla iz mode
The Avantguard

V duhu trajnosti The Avantguard zagovarja majhno serijsko proizvodnjo, kar pomeni, da vsaka kolekcija nastane v omejeni izdaji – največ 300 kosov na model. Očala so skrbno izdelana v družinskih manufakturah, ki sledijo načelu, da je kakovost pomembnejša od količine. Njihova prepričanja so jasna: manj odpadkov, nižji ogljični odtis in brezčasna estetika, ki presega sezonske trende. Verjamejo, da je prava trajnost izražena v izdelkih, ki so ustvarjeni, da trajajo – tako slogovno kot materialno. Poseben lasersko vgraviran napis Eye for change, ki krasi notranjost izbranih okvirjev, pa poudarja vizijo znamke – sprememba s pomočjo trajnosti. 

»Zelo sem ponosna na to kolekcijo, saj dokazuje, da je moda lahko lepa, trendna in hkrati prijazna do planeta.« ​Faiza Seth, ustanoviteljica The Avantguard

Fotografije: Avantguard promocijsko gradivo