Očitno še zdaleč niso mimobežni modni dodatek, saj so se uprli muhavosti modnega cikla in postali sodobna klasika, zvezdnice, ki so jih nosile od začetka, pa so jih naredile še bolj zaželene.
Uhani Drop znamke Bottega Veneta so bili najbolj kopiran kos nakita v letu 2024, je objavil britanski Vogue, in čeprav ta podatek ni uraden, bi se s to trditvijo strinjali. Verjetno imate v lasti par teh uhanov v obliki solze, ki jih vidite povsod, in če niste vedeli, so bili prvič vidni na modni reviji Bottega Veneta za jesen in zimo 2022/23 in predstavitvi prve kolekcije Matthieuja Blazyja kot kreativnega direktorja hiše (od nedavnega je pri Chanelu).
Preberite še:
- Modni suknjič po meri princese: Izdelan iz tvida in s prilegajočo se silhueto je popolna izbira za ženske nad 60 let, tudi monaško princeso Caroline
- Prizor s plaže, ki dokazuje, da 57-letna Nicole Kidman nikoli ne zamudi treninga v fitnesu
Od takrat so bili razprodani, vendar so se znova pojavili v množici novih različic: iz kovine v srebrni (izbor Hailey Bieber), emajlirane v osnovnih barvah in izrezane, da razkrijejo plasti laka v značilni zeleni barvi Bottege. Uhani v obliki solze očitno še zdaleč niso minljiv modni dodatek, saj so se uprli muhavosti modnega cikla in postali sodobna klasika, zvezdnice, ki jih nosijo že od začetka, pa so jih naredile še bolj zaželene.
Od Belle Hadid in Kendall Jenner do Rosie Huntington-Whiteley, številne slavne dame se niso mogle upreti uhanom Drop in nosljivost teh drznih uhanov je tisto, zaradi česar so po njih nenehno povpraševani.
Oversize velikost, ki je na voljo v srebru in 18K zlatu, je gladko oblikovana tako, da spominja na veliko kapljico vode in se ovije okoli ušesa. Na voljo so v dveh velikostih. Na spletni strani znamke so veliki 980 evrov, manjši 650, nižje cene pa so res povsod – od zlatih in jantarnih različic pri Stradivariusu do tistih iz smole in s kristali pri Massimu Duttiju.
Novo na Metroplay: Helena Blagne iskreno o večeru, po katerem ni več mirno spala | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem