Na kratko: Vicky, Dita, Gucci, Čarovnik iz Oza

11. 5. 2009
Deli

Kratke novice iz sveta mode.

Nove stare kampanje

Victoria Beckham ostaja obraz spodnjega perila Emporio Armani.

Vsestranska Britanka je posnela reklamno kampanjo za kolekcijo jesen-zima 2009/2010. Tudi tokrat so delo prepustili znanemu fotografskemu dvojcu Mert & Marcus. Posh Spice zopet deluje neverjetno seksi. Kampanja bo javnosti predstavljena v tem tednu v newyorškem trgovskem centru Macy's.

Po velikem uspehu zadnje kolekcije Dite Von Tesse z znamko spodnjega perila Wonderbra, se sodelovanje nadaljuje. Kraljica burleske bo ustvarila novo linijo spodnjega perila, katera bo vsebovala veliko vintage stila, glamurja in izbranih materialov. Kolekcija bo poosebljala njeno posebno vizijo modnega in glamuroznega stila.

Tokrat bomo Evropejke prve okusile Ditin stil. Kolekcija bo namreč v kratkem predstavljena v (izbranih) evropskih državah, medtem pa bodo Američanke morale počakati na svoj kos perila.

Dobrodelno

Italijanska modna hiša Gucci je "sponzorirala" ekološki film producenta Luca Bessona.

Namen filma Home režiserja Yanna Arthusa-Bertranda je širjenje zavesti o pomembnosti skrbi za Zemljo. Dokumentarec bo na ogled letos poleti. V počastitev tega sodelovanja, so Italijani predstavili omejeno količino majčk iz organskega materiala, katere izkupiček od prodaje bo podarjen organizaciji Good Planet.org. Izdelek bo vseboval tako logo filma kot logo znamke. Cena? 140 dolarjev.

To pa ni edina znamka, ki bo podprla projekt Home. Majice in torbice iz organskega bombaža prihajajo tudi iz Francije, natančneje iz modne hiše YSL. Z razliko od Guccijevih, pa bodo te majčke vsebovale slogan "Save The Planet, Save Yourself ".

Prejšnji teden pa je Alexander McQueen za zgoraj omenjeno neprofitno organizacijo ustvaril šal.

Dorotejin nakit

Warner Bros. je najavil sodelovanje z ameriško oblikovalko Tarino Tarantino, ki bo ustvarila kolekcijo nakita in torbic “My Pretty” za počastitev 70. obletnice legendarnega filma Čarovnik iz Oza.

Kolekcija bo razdeljena na skupine, katerih inspiracija so liki iz filma (Doroteja, Glinda, Zlobača, Lev, Pločevinko, Strašilo in Leteča opica). Kolekcija dekleta z rdečimi čeveljci bo vsebovala mavrične vzorce, kombinirane s smaragdnimi toni, katerih navdih je Smaragdno mesto. Linija dobre čarovnice vsebuje kristalizirane metulje, svetlikajoče bisere in srebrne zvezde. Ravno nasprotna pa je kolekcija zlobne čarovnice, pri katerih uporabi lobanje Lucite ter smaragdne sence ter metalne konice.

Nakit bo na voljo vse od junija letos, cene pa se bodo gibale med 50 in 350 dolarji.

Novo na Metroplay: Kako lahko vzdržujemo mišično maso ter preprečimo težave, kot so sarkopenija in osteoporoza?