Na kratko: Jessica, Cacharel, Eley Kishimoto, Chanel, Pharrell

8. 12. 2008
Deli

Jerssica Alba je kriva za dvig temperature v Milanu, kjer so v torek zvečer predstavili Camparijev koledar za leto 2009.

Mlado mamico je za to priložnost slikal priznani fotograf Mario Testino. Igralka, ki je bila očarana nad Marijevim delom, je tako nasledila Evo Mendes in Salmo Hayek.

"V tem temačnem podnebju, smo hoteli nekoga sončnega. Jessica je strastna, čutna, erotična in lepa ter elegantna. Ima izgled in karakter, ki najbolje predstavlja to znamko, " je odločitev komentiral Bob Kunze-Concewitz.

Alba je žarela v rdeči obleki znamke Dolce & Gabbana ter s starinskim nakitom draguljarne Bulgari. Med oblekami tako najdemo še stvaritve modnih oblikovalcev kot so Alessandro Dell’Acqua, Tommaso Aquilano in Roberto Rimondi, Neil Barrett ter Donatella Versace.

Cacharel brez revije

Francoska modna hiša Cacharel planira preskočiti marčevsko modno revijo. Vzrok naj bi bila ekonomska kriza, ki pesti svet.

Prejšnji mesec je hiša zaključila sodelovanje z oblikovalcema Markom Eley-jem in Wakakom Kishimotom.

Predstavnica za javnost te priznane blagovne znamke je dejala, da so kolekcijo ustvarili tako notranji kot tudi zunanji sodelavci.

Seksi čelade

Mark Eley in Wakako Kishimoto sta, po končanem sodelovanju s Cacharelom, zopet na konju.

Ta oblikovalski duo, poimenovan Eley Kishimoto, je ustvaril natis za razkošno motoristično čelado francoskega podjetja Ruby.

Dizajn, ki bo jemal dih voznikom, bodo na prodajne police poslali februarja 2009 in ga bo moč kupiti samo v izbranih trgovinah.

Jerry je Chéri

Karl Lagerfeld ustvarja literarno povest o prihajajoči Chanelovi kampaniji torbic, za katero inspiracijo je črpal pri noveli Chéri, francoske pisateljice Colette. Pripoved govori o razmerju med mladim moškim in starejšo žensko.

Za vlogo starejše ženske ni bolj primerne dame kot je manekenka Jerry Hall, kateri bo družbo delal postavni maneken Baptiste Giabiconi.

Mladenič bo pozornost ljubljene ženske iskal v postelji, pokriti s prešito odejo, in s prešito torbico.

Pharrell z Bionic Yard

Pharrellu Williamsu glasba ter oblačila niso dovolj. Grammyjev nagrajenec je objavil sodelovanje s podjetjem Bionic Yarn. To dve leti staro tekstilno podjetje z New Yorka se je odločilo ustvarjati okolju prijazne tkanine.

Pharrell Williams se bo v podjetju pojavil kot lastnik, investitor ter ambasador in oseba za stike z javnostjo.

Materiali, ki jih uporabljajo za tkanine, so reciklirane plastične steklenice. Iz tega pa potem ustvarjajo torbice, nahrbtnike, potovalke, kavbojke, obutev, oblačila ter hišno opremo. V eni potovalki naj bi bilo osemnajst litrskih plastenk, za povprečen kos jeansa pa jih je uporabljeno sedem.

Fotografije Imaxtree ter promocijsko gradivo

Novo na Metroplay: "Prehransko okolje, v katerem danes živimo, je zelo nenaklonjeno temu, da smo zdravi"