Na kratko: H&M, McQueen, Christian Dior, Sarah Jessica Parker

Švedski trgovski gigant H&M je znan po svojem sodelovanju s svetovno znanimi dizajnerji kot so Karl Lagerfeld, Stella McCartney ter Comme des Garćons.

Na kratko: H&M, McQueen, Christian Dior, Sarah Jessica Parker - Foto: Fotografija Imaxtree, Fotografija www.lumas.de, promocijski material, Fotogafija promocijski material

A tokrat so stvari drugačne. V novo odprti trgovini v Berlinu, bodo lahko najhitrejši kupili omejeno količino tristotih majic mladega berlinskega oblikovalskega para C.neeon. Majice bodo nosile njun tradicionalen geometrijski vzorec.

“Vse se je začelo, ko so naju vprašali, če lahko narediva par ilustracij za na stene, nato pa so prišli na idejo z dobrodelnimi majicami, " je dejala oblikovalka pri C.neeon-u Doreen Schulz.

Majice bodo stale 24.99€. Celoten izkupiček prodaje bo šel berlinski dobrodelni organizaciji Tafel e.V., ki oskrbuje brezdomce s toplim obrokom.

Steklenica za oblikovalske sladokusce

Alexander McQueen je usmeril svoje dizajnersko oko k viskiju - ustvaril bo omejeno količino "couture" steklenic za osemnajst let star viski Chivas Regal.

McQueenov izdelek bo narejen iz usnja v kraljevsko modri barvi ter ročno oblikovanem zamašku.

"Ta umetnina odseva razkošje in ročno delo, kar pa je odsev visoke mode, " je komentiral oblikovalec, "lahko opazite moj podpis v obleki iz modrega usnja ter v barvah Union Jacka. Ustvaril sem redek zbirateljski kos, katerega bodo, tisti z občutkom za dizajn, hoteli obdržati."

Pijača v novi preobleki bo na voljo v božičnem času.

Diorjeva prva dama

Oskarjevka Marion Cotillard je postala nova članica družine Christiana Diora.

Čeprav se še vedno čaka na uradno potrditev, pa se šušlja, da naj bi zvezda filma Življenje v rožnatem postala obraz torbic kolekcije Lady Dior, ki so jo predstavili leta 1995 in so jo do sedaj že oglaševale Monica Bellucci, Diane Kruger in Carla Bruni.

Prva kampanija filmske Édith Piaf bo luč sveta zagledala pred koncem leta.

Prijetni trenutki

Sarah Jessica Parker se loteva svoje nove kolekcije dišav Lovely Moments.

Kolekcija bo vsebovala tri dišave, katerih osnova bodo različni izrazi časa - Svitanje, Neskončnost in Mrak.

Reklamno kampanijo z zvezdnico Seksa v mestu v glavni vlogi, je posnel Michael Thompson.

Oglas bo v tiskanih medijih viden od marca 2009, medtem ko datum za predvajanje televizijskega oglasa še ni določen.

Prvi parfumi bodo na voljo le v izbranih trgovinah od februarja dalje, medtem ko bodo v ostalih parfumerijah vse od aprila 2009.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Najbolj brano

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri