Na kratko: Fornarina, Jimmy Choo, Cavalli, Peter Som, Mischa

Kratke novice iz sveta mode.

Na kratko: Fornarina, Jimmy Choo, Cavalli, Peter Som, Mischa - Foto: Fotografija promocjisko gradivo, Fotografija Imaxtree

Predstavljena kampanja znamke Fornarina

Že maja lani je bilo znano, da je Lindsay Lohan nov obraz italijanske modne znamke Fornarina, podjetja ustanovljenega leta 1947.

Modna linija je osredotočena na mladosten videz, z dodatkom popa, rocka ter folka. Fotografije kampanje za pomlad-poletje 2009 so posneli na prestižni lokaciji Stahl House v Los Angelesu.

Lepe za v dež

Dežni čeveljci so postali veliko bolj elegantni.

Krivec za to je oblikovalec Jimmy Choo, ki je za legendarno britansko znamko gumijastih škornjev Hunter, ustvaril najbolj razkošne škornje Wellington do sedaj. V kombinaciji s tradicionalno estetsko obliko Hunterjeve obutve ter mehkobo Jimmy-ja Choo-a, je rezultat škorenj z naravne gume, z vtisom oblikovalčevega znamenitega krokodiljega vzorca.

Čevlji bodo na voljo na kreatorjevi internetni strani www.jimmychoo.com vse od junija, medtem ko bo prednaročila možno oddati vse od prvega maja.

Nova Cavallijeva kartica

Roberto Cavalli je svoj znan vzorec kačje kože uporabil pri oblikovanju plačilne kartice MasterCard.

Cavallijeva kartica bo na voljo ob 1. marca na internetni strani www.robertocavallicard.com ter v vseh butikih po svetu. Javna predstavitev pa je najavljena za milanski teden mode v marcu.

To je samo še ena v nizu oblikovalčevih sodelovanj. Leta 2006 je za LG oblikoval mobilni telefon, danes pa njegov žig nosita vodka ter vino. Kartica mavričnih barv je bila ustvarjena v sodelovanju z berlinskim podjetjem Corpcom.

Težki časi za Petra Soma

Modni oblikovalec Peter Som je bil priseljen odpovedati udeležbo na jesenskem tednu mode zaradi prenehanja sodelovanja s finančnim podpornikom, grupo Creative Design Studios.

Oblikovalec pa ostaja optimističen in odločen, da svetu predstavi svojo kolekcijo za pomlad-poletje 2010.

Odločili so se za zmanjšanje obsega kolekcije, za razstavljanje ob vsaki dani priložnosti, pa naj bo to razstavni prostor, privatna prodaja ali zgolj pojavljanje v medijih.

Modna revija Petra Soma na newyorškem tednu mode za pomlad-poletje 2009 je bila, glede na udeležbo prvih imen revije Vouge Anne Wintour ter Andréa Leona Talleyja, višek dogajanja.

Mischa na spletu

S predstavitvijo svoje druge kolekcije torbic za pomlad-poletje 2009, igralke Mischa Barton širi svojo modno kraljestvo - na splet.

Sveže pečena oblikovalka je tako odprla spletno stran, v podporo njenima kolekcijama. Nova kolekcija naj bi, poleg novih modelov, vsebovala še vintage nakupovalne torbice ter mehke clutch torbice.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Najbolj brano

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri