Kratke novice iz sveta mode.
Reklamne kampanje za Dsquared2, Dolce & Gabbana in D&G
Lara Stone se odlično znajde v družbi treh manekenov v jesenski reklamni kampanji modne hiše Dsquared2. A v prvotnem planu ni bilo postavnih moških modelov. Poleg Lare naj bi jesensko kolekcijo zastopala kar oblikovalca Dean in Dan Caten, a sta se raje odločila, da njuni vlogi prevzamejo profesionalni manekeni.
Reklamni kampanji za jesen 2009 italijanskih modnih znamk Dolce & Gabbana in D&G sta zunaj. Glavne zvezde reklam Dolce & Gabbana so Mariacarla Boscono, Edita Vilkeviciute in Heidi Mount, pod njo pa se je podpisal fotograf Steven Klein. Medtem ko je Mario Testino glavni krivec kampanje D&G, kjer sodelujejo Katie Fogarty, Sara Blomqvist, Stephanie Rad, Hanna Rundlof in Ragnhild Jevne.
Prepovedana Victoria
Moški v Dubaju je bil aretiran, ker je nosil majico oblikovalca Marca Jacobsa. Oblačilo, oblikovano za obveščanju ljudi o nevarnosti kožnega raka, naj bi bilo sporno predvsem zaradi potiska. Na njem namreč gola Victoria Beckham skriva intimne dele, kar naj bi se smatralo za kršenje zakona o javni dostojnosti.
Medtem pa bo debitantska moška linija Marca Jacobsa predstavljena naslednjo sezono na milanskem tednu mode.
Moška moda
Kot vsako leto, so pri YSL predstavili kratki film o moški kolekciji. Ponavadi so videi konceptualni, a tokrat so ustvarili nekaj povsem nenavadnega. Spomladansko-poletna kampanja 2010 je ujeta na film, režiserja Samuela Benchetrita in njegovega enajstletnega sina Julesa, kot glavnega akterja. Zelo urejen fant najde ključ hotelske sobe. Ko gre v sobo, odkrije svet odraslih, branje literarnih klasikov in gledanje pornografije. Ter oblačila iz nove kolekcije za pomlad 2010.
Alexander McQueen za to sezono ne bo organiziral modne revije. Namesto sprehoda po brvi, se je odločil za novejšo tehniko predstavitve. V sodelovanju z Davidom Simsom sta ustvarila videoposnetek, kjer pokaže svojo moško kolekcijo za sezono pomlad - poletje 2010. Navdih za kolekcijo, poimenovano Analyze This, so ročno delo, arteške tehnike in individualizem, kar to linijo naredi unikatno, nekonvencionalno.
Novo na Metroplay: "Materinstvo ti da novo dimenzijo organizacije, produktivnosti in empatije" | Sonja Šmuc