Na kratko: Chanel, Stella, Marc, Matthew

4. 5. 2009
Deli

Kratke novice iz sveta mode.

Chanelova Lily

Oskarjevka Nicole Kidman in Keira Knightley sta zvezdnici Chanelovih reklamnih kampanj za čutne parfume, sestri Olsen in Rihanna pa so zvezdnice prvih vrst na modnih revijah omenjene francoske prestižne znamke.

A Karl Lagerfeld si je zaželel med svojimi znanimi lepoticami svežo rožico. Obraz jesenske kolekcije torbic je tako postala britanska pop pevka Lily Allen. In zakaj se je sivolasi gospod odločil za glasbenico? Preprosto, ker je zabavna.

Vplivna Stella

Modna oblikovalka Stella McCartney je prejela še eno priznanje.

Tokrat jo je revija Time postavila na spisek najbolj vplivnih ljudi na svetu. Britanka se je znašla v sendviču pomembnih svetovnih voditeljev kot sta Obama in Brown, ter je edina predstavnica modne industrije med mogočnimi stotimi. Po poročanju Grazie, je Stella pristala med "Stvarniki ali velikani", za kar jo je predlagala dobra prijateljica, igralka Gwyneth Paltrow. Razlog naj bi bil njeno vegetarijanstvo ter prizadevanje za ustavitev nasilja nad živalmi kot pa njen prispevek k modi.

Dobrodelni Marc

Marc Jacob nadaljuje s svojim podpiranjem raznih dobrodelnih organizacij, s svojimi legendarnimi potiskanimi torbami in majicami.

Trenutno se ukvarja z umetniško organizacijo Creative Growth, ki pomaga invalidnim odraslim umetnikom. Marc je izbral Louisa Estapea, Dana Millera, Gerona Spruilla in Williama Scotta, ki so ilustrirali torbice, bombažne vrečke in majčke. Izkupiček od prodaje, ki bo stekla v maju, bo v celoti podarjen organizaciji.

Moška moda

Čeprav nas je šele pred kratkim razveselil s kolekcijo za H&M, pa Matthew Williamson ne počiva.

Ustvaril je svojo prvo moško kolekcijo, za katero navdih je našel kar v svoji garderobni omari. Elegantna in sofisticirana, barvita in mladostna, z raznobarvnimi etničnimi printi. Štirinajsti maj je datum izida drugega dela njegove kolekcije za švedsko trgovsko znamko in je dan, ko bo širnemu svetu predstavil svoje vizije za moške.

Obljubljajo, da bo drugi del kolekcije na voljo v večih poslovalnicah H&M-a kot kdaj koli prej. Upajmo, da tudi tokrat Slovenke ne bomo prikrajšane za kakšen dizajnerski kos oblačila.

Novo na Metroplay: Kako lahko vzdržujemo mišično maso ter preprečimo težave, kot so sarkopenija in osteoporoza?