Na kratko: Agyness, Peaches, Hermés, New City Love

18. 5. 2009
Deli

Kratke novice iz sveta mode.

Agyness za Uniqlo

Poročali smo že, da je japonsko podjetje Uniqlo zaposlilo upokojeno kreatorko Jil Sander.

A kot vsaka kolekcija, mora imeti tudi ta svoj zaščitni obraz. To je postala znana manekenka Agyness Deyn. Lepotička bo zvezdnica poletne športne kampanje, ki bo tržišče Amerike in Velike Britanije preplavila 1. junija.

“Agyness predstavlja svežo, mladostno in vzburljivo plat življenja, kar je bilo popolno za našo kampanjo, ” je dejala predstavnica za medije Amy Howarth.

Reklamne oglase so posneli v New Yorku, pod njih pa sta se podpisala fotograf Dan Jackson in stilist Nicola Formichetti. Fotografije bo moč opaziti v izbranih ameriških in angleških revijah, medtem pa bodo posterji 28. junija okupirali postaje londonske podzemne železnice.

Breskvica v spodnjem perilu Ultimo

Znan obraz v zvezdniških krogih, Peaches Geldof, nadgrajuje svojo modno kariero.

Lepotička, ki opravlja delo kolumnistke revije Nylon in oblikuje lastno kolekcijo nakita, je postala model za znano angleško znamko spodnjega perila Ultimo. Vzrok za izbiro se skriva v njenem preziru, stilu in mladosti ter zaradi okrašenosti njenega telesa s tetovažami. Kolekcijo Miss Ultimo si lahko v celoti ogledate na uradni spletni strani.

Hermés na dražbi

Pariz bo 20. maja gostil dražbo, ki je pisana na kožo vsem ljubiteljem vintage mode in znamenitim kosom francoske modne hiše Hermés.

Več kot 700 kreacij bo predstavljenih na avkciji v hotelu Marcel Dassault. Večina izdelkov je iz 60ih, 70ih in 80ih let prejšnjega stoletja, izklicne cene nakita pa naj bi se v nekaterih primerih začele pri 70 evrih. Nedvomno pa lahko kupci v ogromnem številu ponujenih predmetov, lahko izbirali med znamenitimi torbicami ter marsikateremu unikatnemu dizajnerskemu kosu.

Nova mestna ljubezen

New City Love je zabavna švedska internetna trgovina, kjer ponujajo svoje kolekcije majčk kupcem po celem svetu.

V sodelovanju s kanadskimi oblikovalci Wrongwroks, so se posvetili redizajnu znamenitih modnih ikon z dodanim kančkom humorja. Začeli so z znamko Premium, kjer so naslovnice modne revije Vogue, spremenili v vintage xxx verzijo. Srčki Comme des Garćons so postali klovni, logo Louis Vuitton kitara, Chanel pa klobaso. Majice so na voljo na njihovi spletni strani www.newcitylove.se. Cene pa se gibljejo od 40 evrov navzgor.

Novo na Metroplay: "Materinstvo ti da novo dimenzijo organizacije, produktivnosti in empatije" | Sonja Šmuc