Objava fotografije Jennie Runk v novi kampanji H&M na naši Facebook strani je med bralkami sprožila izjemen odziv.
Tako kot se je pred dnevi na potezo švedskega velikana dostopne mode odzval medijski svet - burno - se mnenja krešejo tudi na naši strani na omenjenem družbenem omrežju.
"Punca ima prekrasen obraz in telo povprečnega dekleta, ki se sprehaja po ulici ... Je super presek mode in realnosti! Posledično je oglas manj škodljiv za mlada dekleta, ki šele oblikujejo svojo samopodobo, kot ostali oglasi z nerealističnimi suhicami ..." je v komentarju pod fotografijo zapisala bralka Janja, medtem ko je Patricija mnenja: "Tudi vitke ženske niso nič manj ''prave'' od bolj zaobljenih. Ni se treba vsem stradati za to, da nosijo relativno majhno številko. Ženske so po naravi tako suhcene kot bolj zaobljene. Meni osebno se mi zdi boljši zgled Beyonce, ki ima tudi trenutno v teku H&M kampanijo. Ima obline, ampak se vidi da lepo skrbi za svoje telo (kar se ne vidi ravno pri tej manekenki) in mislim da je to pravo sporočilo za mlada dekleta - na prvem mestu je zdravje, šele nato zunanja podoba."
Zanimivo je, da H&M v svet ni poslal nobene posebne izjave o tem, da v njihovi novi kampanji plažne mode nastopa manekenka z večjo konfekcijsko številko (24-letna Američanka s čudovitim obrazom pri višini okrog 180 centimetrov nosi oblačila velikosti 42, kar pomeni manjše mere od večine njenih rojakinj, ki so v povprečju tudi precej nižje), preprosto objavili so fotografije.
Seveda so se poleg tistih, ki hvalijo novo politiko "močnejših" modelov, pojavili tudi kritiki, ki so že marca, ko so prišle na dan prve fotografije spodnjega perila H&M na ženskah z oblinami, povzdignili glasove in trdili, da podjetje podpira debelost.
Kakšno pa je vaše mnenje - se vam zdi Jennie povprečna ali (pre)debela?
Foto: Promocijsko gradivo
Novo na Metroplay: "Ni uspeha brez trdega dela." | Maja Štamol Droljc