Modna hiša Miu Miu je za jesensko kampanjo 2025 izbrala Kylie Jenner, Lou Doillon in Rilo Fukushima.
Modna hiša Miu Miu je za svojo jesensko kampanjo 2025 izbrala multidisciplinarno zasedbo, ki se osredotoča na izražanje individualnosti in raziskovanje ženskosti — v skladu z vizijo ustanoviteljice Miuccie Prade.
Kampanja, poimenovana »Femininities« (ženskosti), je izšla danes in vključuje sedem talentiranih žensk, med njimi ustanoviteljico in podjetnico Kylie Jenner, igralko in pevko Lou Doillon ter igralko in manekenko Rilo Fukushima. V zasedbi so tudi glasbenica Towa Bird, igralka Myha’la, umetnica in manekenka Yura Romaniuk ter raperka Cortisa Star. To je prvič, da Jennerjeva sodeluje v kampanji za to italijansko blagovno znamko.
Kolekcija, navdahnjena z motivi perila, vključuje pletenine s pointelle vzorcem, satenske obleke in krila krojena po poševnici, pa tudi mehko valjano volno ter športna oblačila z elementi moške mode — ravne hlače, krila srednje dolžine in preprosti puloverji.
Na fotografijah so v ospredju tudi dodatki, kot so klobuki cloche, broške, šali in izrazit nakit. Čevlji z zašiljeno konico, superge nove sezone in oblikovani škornji do kolen se pojavljajo ob ikoničnih torbicah znamke Aventure in sezonskih novostih.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
Prejšnji mesec je znamka gostila drugo edicijo svojega dogodka »Poletna branja« (»Summer Reads«) v izbranih mestih po svetu, kot so Milano, Pariz, Peking, Hongkong in Osaka. Obiskovalci so prejeli izvode dveh knjižnih klasik, ki jih je izbrala Miu Miu: roman Neločljivi (»The Inseparables«) iz leta 1954 francoske eksistencialistke Simone de Beauvoir in roman Leta čakanja (»The Waiting Years«) iz leta 1957, ki ga je napisala Fumiko Enchi, psevdonim Fumi Uede.
Povzeto po: wwd.com