Missoni v korak s časom z dostopno linijo

17. 11. 2012
Deli
"Družinsko" navdahnjeni oglas za kolekcijo pomlad/poletje 2010 znamke Missoni je z Rosito, Ottaviom in Margherito Missoni posnel Juergen Teller.

Margherita Missoni (29), vnukinja ustanoviteljev slavne italijanske modne hiše Missoni, je razkrila načrte o dostopnejši modni liniji.*

Missonijev "cikcak" potisk je eden najprepoznavnejših v modni zgodovini, a si ga lahko privošči le redkokdo. Odslej bo menda drugače, saj se je milanska modna dinastija odločila za cenejšo linijo.

Margherita, vnukinja Ottavia in Rosite Missoni, je za Wall Street Journal povedala, da načrti še niso dokončni, a bodo dostopnejšo linijo najverjetneje predstavili vzporedno s prenovo spletne trgovine. Zamisel so dobili po velikem uspehu njihovega sodelovanja z ameriško verigo dostopne mode Target leta 2011.

Kot je povedala Margherita, hči oblikovalke Angele Missoni, cene prihajajoče linije ne bodo čisto pri tleh, bodo pa vsekakor bolj žepom prijazne kot tiste na siceršnjih etiketah Missonijevih kosov. Dodala je, da se zavedajo, da se je treba v modnem svetu nenehno razvijati, saj te sicer kaj hitro povozi čas.

*Margherita Missoni je poročanje WSJ-ja zdaj zanikala, pravi, da so pri Missoniju čisto zadovoljni že z dostopnejšo linijo M Missoni.

Novo na Metroplay: "Ni uspeha brez trdega dela." | Maja Štamol Droljc