Ali to postaja najljubša znamka Meghan Markle? Je sinonim za tiho razkošje, puloverje pletejo iz najdražjega vlakna na svetu

21. 8. 2024

Osnovni materiali znamke Loro Piana vključujejo volno alapaka, ki je ostrižena z majhnih kamel cimetove barve, ki živijo v visokih Andih, in runo avtohtonih kašmirskih koz iz Mongolije ter lotosovo svilo. Vse usnje je italijansko in obdelano s popolno natančnostjo.

Ko je prejšnji teden prispela na štiridnevni obisk v Kolumbijo, je bil stajling Meghan Markle prava paša za oči. Vojvodinja susseška je nosila temno moder komplet znamke Veronica Beard in čevljeManolo Blahnik, v roki pa je držala tisto, kar bo vsak modni poznavalec prepoznal kot sinonim luksuza - torbico Loro Piana Loom, katere cena je 4428 evrov.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Royal Family (@royal_f.a.m.i.l.y)

To ni bilo prvič, da je Meghan izbrala Loro Piano – njihovo obleko iz kašmirja je nosila med obiskom New Yorka leta 2021, prav tako pa na primer njihovo jakno in jopico, ko je maja letos zapustila Nigerijo.

Ali to postaja najljubša znamka Meghan Markle? Je sinonim za tiho razkošje, puloverje pletejo iz najdražjega vlakna na svetu
Profimedia

Preberite še:

Zdi se, da Loro Piana postaja ena izmed vojvodinjinih najljubših znamk in če se sprašujete, kako je biti stranka te znamke, ki velja za sinonim tihega luksuza, vam bomo dali vpogled.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Meghan (fan page) (@_duchess_of_sussex)

V razkošni milanski palači, ki je dom ultraluksuzne blagovne znamke, dajejo obiskovalcu globoki kavči in naslanjači, razporejeni po dvonadstropni stavbi, vtis, da je v ekskluzivnem zasebnem klubu in ne v trgovini. Za Fabia d'Angelantonija, direktorja podjetja, ki letos praznuje 100. rojstni dan, je prav to namen.

"Če ljudje kupijo Loro Piano, imajo radi občutek, da so del kluba," je dejal d'Angelantonio v intervjuju za Financial Times. Blagovna znamka Loro Piana že dolgo poudarja redkost svojih materialov in kulturo izdelave kot načina za upravičevanje visokih cen, v zadnjem času pa se bolj osredotočajo na uporabniško izkušnjo, da bi pritegnili kupce, ki že imajo vse, kar je mogoče kupiti z denarjem.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Loro Piana (@loropiana)

Osnovni materiali blagovne znamke Loro Piana vključujejo volno alapake, najdražje vlakno na svetu, ki jo strižejo z majhnih kamel cimetove barve (ja, alapake spadajo v družino kamel), ki živijo v visokih Andih, in runo domorodcev. kašmirske koze iz Mongolije, pa tudi lotosovo svilo, najredkejše vlakno na svetu, ki ga v Aziji pozna in zna proizvesti le malo ljudi. Ta vlakna so spredena v 7600 evrov vreden otroški plašč iz kašmirja ali 1800 evrov vreden pulover. Italijansko usnje je odlično obdelano in vrhunske kakovosti.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Loro Piana (@loropiana)

Želja, da bi strankam, ki so pripravljene plačati te cene, dali poseben občutek, sega daleč onkraj trgovin Loro Piana, kjer obiskovalce spodbujajo k večurnemu poležavanju na kavčih med brskanjem po kolekcijah – Loro Piana Obsessed jih je obsedla tudi z drugimi izkušnjami. To lahko vključuje vstop na težko dostopno umetniško razstavo v New Yorku, sedež v prvi vrsti na glamuroznem konjeniškem dogodku v Rimu ali sedež na jahti med regato v St. Barths.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Loro Piana (@loropiana)

Glamurozna družina, ki stoji za blagovno znamko, je tudi del privlačnosti za stranke - LVMH je kupil 80 odstotkov Loro Piane za 2 milijardi evrov, 20 odstotkov pa je pustil v rokah šeste generacije potomcev piemontske dinastije, ki je trgovala z volno in tekstila od 19. stoletja. Po prevzemu je Pier Luigi Loro Piana ostal namestnik predsednika skupaj s svakinjo Luiso Loro Piana, ki velja za muzo znamke.

Pod LVMH je Loro Piana razširila svojo ponudbo na obutev, nato pa na notranjo opremo, s prodajo kašmirja za oblazinjenje pohištva, zasebnih letal in jaht. 

To je edini način, kako to poletje nosimo klasične srajce, primeren pa je za ženske vseh starosti

Novo na Metroplay: "Po srcu sem rokerica." - Nina Strnad | Elle podkast