V veleblagovnici Nama, ki že skoraj sedemdeset let uspešno pomaga krojiti modni okus Slovenk in Slovencev in jim ponuja bogato paleto blagovnih znamk, tako tujih, kot zadnja leta tudi domačih, smo bili priča še enemu uspešnemu modnemu popoldnevu.
Glavni moto tokratnega dogodka, ko so svoje modne moči združili Veleblagovnica Nama, Maja Štamol, Kopitarna Sevnica in Obrtno-podjetniška zbornica Slovenije se je izkazal za več kot pravilnega. Tudi v Sloveniji nastajajo izdelki, ki so vredni tega, da se za njimi obračajo pogledi in z se z njimi lahko sprehodimo po ulicah glavnih modnih prestolnic sveta.
Ogledali smo si lahko aktualno zimsko kolekcijo blagovnih znamk, ki jih najdete na Naminih prodajnih policah ter dvema izhodoma uveljavljenje in priznane slovenske modne oblikovalke Maje Štamol.
Nataša Pinoza, Tjaša Kokalj in Sandra Skutnik so predstavile tako aktualno, zimsko kolekcijo in nas popeljale že v leto 2015, ko bomo dame očitno nosile plise. Prav tako pa so manekenke predstavile tudi posebne sandale, ki so nastale v sodelovanju Maje Štamol in Kopitarne Sevnica. Tako tiste, ki so bile 'a must have' sezone 2014, kot tiste, ki so nastali pred kratkim in jih bomo lahko obule v poletju, ki prihaja. In v tem poletju bomo nosile tudi nakit iz plastike, prvo avtorsko kolekcijo Maje Štamol.
Maja Štamol je odslej tudi ambasadorka blagovne znamke Izdelek slovenske obrti, ki jamči, da so tekstilni izdelki v celoti izdelani v Sloveniji.
"Z novo blagovno znamko Izdelek slovenske obrti želijo slovenski tekstilci dolgoročno graditi prepoznavnost slovenskih tekstilnih izdelkov in informirati potrošnike o prednostih nakupa slovenskega tekstila. Maja Štamol je sinonim za kakovostne in vrhunske slovenske tekstilne izdelke, zato smo jo tudi izbrali za ambasadorko naše blagovne znamke. Verjamemo, da bomo tudi z Majino pomočjo v vlogi ambasadorke znamke uspeli zaščititi slovensko tekstilno obrt," je na dogodku pojasnila Adrijana Poljanšek, sekretarka sekcije tekstilcev pri OZS.
Štamolova je ob tem dejala, da se je za ambasadorstvo odločila, ker verjame, da lahko le s skupnimi močmi in povezovanjem rešimo slovensko tekstilno obrt.
"Sami smo nemočni, skupaj pa lahko dosežemo pozitivne premike tudi na področju oblikovanja in celotne tekstilne industrije," je dejala. Meni, da vzajemno sodelovanje, ne samo v tekstilni industriji, tudi v drugih panogah, daje pozitivne rezultate. V njenih kreacijah in modnih dodatkih je prisotno sodelovanje s ključavničarjem, ki je sicer znan po izdelavi štedilnikov (pasovi in osnova za torbice), kovačem, plastičarji, čevljarji... In to bi moral biti moto domačih, slovenskih rokodelcev!
Prijetno modno druženje smo zaključili s šampanjcem in opazovanjem čisto pravega modnega fotografiranja Nataše Pinoza za Kopitarno Sevnica.
Nataša, ki je nedavno dahnila usodni da, se je pred fotografski objektiv postavila kar v svoji poročni kreaciji Maje Štamol in poročnih čevljih, ki so jih posebej zanjo izdelali v Kopitarni, slovenskem podjetju, ki bo leta 2016 praznovalo 130 let poslovanja in jim je v veselje sodelovati z inovativnimi in kreativnimi ljudmi. Podjetju, ki se lahko uspešno posveti lastnemu razvoju, saj niso odvisni od bank, politike in težav v državi, saj svoje izdelke v kar 70 % prodajo v tujino.
Če si takšnih čevljev za poroko želite tudi same, jih odslej lahko kupite tudi na modnih policah ljubljanske veleblagovnice Nama.
Novo na Metroplay: Kako lahko vzdržujemo mišično maso ter preprečimo težave, kot so sarkopenija in osteoporoza?