Ugledna in zelo pomembna lestvica, ki pozicionira uspeh modnih znamk, Lyst Index, predstavlja poročilo za tretje četrtletje 2024 in razkriva, kaj smo strastno iskali in kupovali.
Čas je za eno najzanimivejših modnih poslastic sezone, lestvico, ki razkriva, katera modna znamka je bila najbolj priljubljena v zadnjih treh mesecih. Poročilo za tretje četrtletje že standardno prinaša Lyst Index, katerega četrtletno lestvico najbolj priljubljenih modnih znamk in izdelkov sestavlja Lyst, največja in najbolj inteligentna modna nakupovalna platforma na svetu.
Preberite še:
- 5 najbolj zdravih živil na svetu po podatkih prestižne ameriške študije: Jih uživate dovolj pogosto?
- Chanel v modo vrača trend škornjev iz 70. let, ki bo to jesen nepogrešljiv. Zvednice jih že obožujejo!
Miu Miu
Z 200 milijoni kupcev na leto in največjim naborom podatkov v modi je Lyst edinstven vir globalne modne inteligence. Formule, uporabljene za to poročilo, so vedenje strank Lysta, vključno z iskanji na platformi in zunaj nje, ogledi izdelkov in prodajo. Za nadaljnje spremljanje preferenc blagovnih znamk in izdelkov poročilo uporablja tudi statistične podatke o omembah družbenih medijev, dejavnosti in angažiranosti po vsem svetu v obdobju treh mesecev.
Miu Miu
Ta seznam se nanaša na priljubljenost, doseženo v juliju, avgustu in septembru 2024, na katero vplivajo modne kampanje, poletni trendi in zanimivi dogodki, ki niso neposredno modni, ta seznam pa je zanimiv, ker poleg potrjuje majhne, stalno podobne spremembe pri v samem vrhu razkriva tudi zanimive novosti, med katerimi pritegne predvsem dejstvo, da poleg luksuznih znamk vse več mest na lestvici začenjajo pripadati premium, bolj dostopnim znamkam.
Miu Miu
Zanimivo je tudi, da Lyst Index kaže, da septembrski tedni mode niso bistveno vplivali na kupce in njihovo lakoto po modi ter da trg še naprej odkriva ali se vrača k znamkam, za katere meni, da se v njih splača vlagati.
Loewe
Na prvo mesto se je vrnil Miu Miu, ki je prehitel Loewe, ki je prvo mesto zasedel četrtino prej. Razlog je priljubljena estetika Miu Miu, pri kateri so se iskanja v zadnjih treh mesecih povečala za 30 odstotkov, najbolj iskan in kupovan izdelek pa je bil model torbice Arcadie.
View this post on Instagram
Toda prava zgodba o uspehu v tem četrtletju je impresiven vzpon Alaïe, ki je poskočila za 12 mest in postala peta najbolj priljubljena modna znamka na svetu. Očitno je, da se želja po Alaïi poglablja, povpraševanje se je v tem četrtletju povečalo za 51 %, glavni izdelek pa so mrežasti modeli balerink, ki so bile lani velika uspešnica. Priljubljenost pripisujejo pravkar izvedeni reviji v New Yorku, koliko časa bo ta modna hiša še zdržala na tem mestu, pa bomo videli v naslednjem poročilu.
View this post on Instagram
Ralph Lauren
Z vstopom na 14. mesto lestvice Lyst Index si je Ralph Lauren v tem četrtletju prislužil veliko rast, in sicer kar 151%, na kar je gotovo vplivalo tudi poletje, v katerem je v sklopu olimpijskih iger in Wimbledona pozornost pritegnila tudi ta modna hiša. Poleg že klasične postavitve na vrh lestvice velja izpostaviti znamke Toteme, Victoria Beckham in Chloé, ki so se prvič uvrstile na Lyst Index, na 20. mesto.
Chloe
Victoria Beckham
Še beseda ali dve o tretjem najbolj priljubljenem izdelku letošnje sezone, saj so se za najbolj priljubljene poletne superge izkazale Puma Speedcat, ki jih najraje nosijo Dua Lipa, Emily Ratajkowski in Troye Sivan. Njihovo povpraševanje se je samo avgusta povečalo za 532 %. Pridružijo se jim kolesarski škornji Ganni in čevlji Clarks Wallabee, priljubljeni generaciji Z.
Novo na Metroplay: “Sodelovanje z Rickom Owensom, to je res ogromen dosežek" | Tanja Vidic, Elle modna oblikovalka 2024