Luksuzne znamke za starejše

13. 9. 2007
Luksuzne znamke za starejše (foto: Shutterstock)
Shutterstock

V obdobju divje ekonomije, naraščajočih obresti in zmanjševanja interesa potencialnih kupcev se luksuzne znamke kaj dobro znajdejo.

Preprost razlog za to je, da bogati kljub ekonomskim spremembam še naprej enako zapravljajo. Medtem ko se ob povečanju stroškov povprečen človek bolj premišljeno odloča za nakupe, premožni kupujejo enako, kot so doslej. Luksuzne znamke imajo bolj elastične prihodke: Bolj ko so ljudje bogati, več zapravijo.

Tako se tudi znamke nižjega cenovnega razreda ponekod usmerjajo v srednji cenovni razred, da bi pritegnile čim večje število kupcev iz tega razreda, saj si ti lahko privoščijo več. Vsekakor je to občutljiva strategija. Na drugi strani pa se ponuja še ena, ki bi prav tako lahko delovala: starejši kupci niso tako obremenjeni z ekonomskimi spremembami in njihova starostna skupina narašča. Samo v Angliji naj bi se do leta 2050 število starostnikov nad 65 let povečalo za 135 odstotkov. To pa predstavlja veliko kupno moč. Vse kaže, da bomo zapravljali šele na stara leta.

Fotografija Shutterstock