V ponedeljek, 7. oktobra, se v Centru Rog pričenja Ljubljanski teden mode (LJFW), ki bo trajal vse do petka, 11. oktobra. V petih dneh bodo obiskovalci lahko uživali v kar 43 modnih revijah, ki bodo predstavile kolekcije priznanih domačih in tujih modnih oblikovalcev. Modne revije bodo vsak dan potekale od 18.00 dalje, zaključek LJFW pa bo zaznamovala podelitev nagrad WOW. Takrat bomo na prizorišču nazdravili tudi jubilejni 10. obletnici.
Tudi letos lahko obiskovalci LJFW ponovno kupijo vstopnice za posamezne dni, ki so na voljo prek Eventima. Cena enodnevne vstopnice znaša 27 EUR. V programu bomo lahko spremljali praktično vsa priznana imena slovenskega modnega oblikovanja, med njimi tudi nekaj oblikovalcev iz Avstrije, Srbije, Hrvaške in Makedonije.
View this post on Instagram
Videli bomo tudi kolektivni modni reviji Belgrade Fashion Weeka in Budapest Central European Fashion Weeka, pa tudi nekaj zanimivih sodelovanj. Med drugim bomo predstavili varovalna oblačila v prometu, pa sodelovanji z oblikovalci, katerih skupne točke so napredna tehnologija in trajnost, spoznali pa bomo tudi trende pri obutvi. Drugi dan bomo zaključili v Lisztovem Inštitutu, kjer se bomo po reviji lahko podružili z madžarskimi oblikovalci.
Poleg tega prinaša letošnji LJFW še eno novost. Revija študentov Naravoslovnotehniške fakultete (NTF) in Fakultete za dizajn (FD), ki sta bili v preteklosti ločeni, sta zdaj vključeni v glavni program tedna mode. Na njihovih modnih revijah bomo lahko videli svež in neobremenjen pristop k modnemu oblikovanju.
View this post on Instagram
V torek, 8.10 vas ob 11.00 vabimo tudi na okroglo mizo, na kateri se bomo ob kavi pogovorILLY o trajnosti, modi in spolu.
Beseda bo namreč tekla o trendu spolno nevtralnih oblačil ter načinu njihove proizvodnje v luči trajnostnih materialov in pravične trgovine v dobavni verigi. Kako številni družbeni konflikti po svetu vplivajo na modne smernice? Ali postaja moda zmeraj bolj uniformirana ali individualizirana? Je trajnostno modo sploh možno prilagoditi masovni proizvodnji in kakšen je pri tem vpliv velikih blagovnih znamk?
Program v celoti najdete tudi TUKAJ. Se vidimo?
Fotografije Urša Premik in Instagram